Gittin, sen bana gitmek için gelmistin.

Fransa'ya geldigimin ilk günü sinifimda gördüm onu. Sari, siska, ufak tefek bi kizdi. Arkadas olacagimiz aklimin ucundan geçmezdi. Ben sinifta kaldim, o ortaokul'a devam etti... Kader bu ya, seneler sonra ortaikideyken sinifimda buldum tekrar onu. Meger kendisi sinifta kalmis ortaikide. Zaten çok akilliya benzemiyordu. Neyse yakinlastik felan.Hemde bidaha kopmamak uzere.. 
Neyse koptuk tabi bi kaç sene (lisedeyken). 6 Sene içerisinde olur öyle seyler. Simdi kendisi Reunion adasinda. Gitmek için daha uzak bi ülke seçemedimi kendine acaba merak ediyorum. 
Kiz resmeen hayalimi gerçeklestirdi : Aldi sevgilisini yanina taa uzak bi adada yasamayaa.. 
Vay anasini. Hayatta cesaret edemicegim bisi. Bi kere ya uçak duserse ? 11 saat onun içinde ben ölürüm zaten.Ikincisi ya uçak havaalanina inis yapacam diye okyanusa dalarsa ? Ucuncusu g*t kadar adaya gidiosun okyanusun ortasinda ya tsunami felan olursa haritadan silinirseniz ?..
Cok riskli, ama çok eglenceli olsa gerek. 
Hem hani biz Turkiye'ye gidicektik, Amerika hayallerimiz felan vardi ?
Buldu sevgiliyi unuttu bizi. Neyse ama ben unutmamamiz için bi video hazirladim. (aceleye geldi, seslerde goruntulerde sorun var ama kim ugrasacak ? )