Demode degilim benn, degilimmmm

Bayadir yazmiyormusum. Yazmaya yazmaya yazacaklarimida unutmusum. Fikibok geçen hayatim'a renk geldi su aralar, efendime söyleyeyim davetler, alisverisler, kokteyller bilmemne. 
Pinokyo olsaydim su an ekran ortadan ikiye ayrilmisti.
Neyse, geçenlerde blog blog gezinirken (moda bloglari ozellikle) böyle baktim millet hergün baska bisi giyiyo, takilar makilar ahenkle dans ediyor, saçlar ruzgarda uçusuyor..
Ben ayagimda konvers ( o ne beeee ?? dedigini duyar gibiyim ) saçimda çorap lastigi okulun yolunu tutuyorum. Bende gayet özenti içinde gittim ayakkabi aldim. Ne ayakkabi ama. Cok hosafima gitti. Hele o uzerinde (-50%) yazan kirmizi etiketiyle harika duruyodu. Hemencicikk kostum baktim 40 numara ahanda benim numaramm. Denedim ve olmadi -_-.  Saticiya 41-42 numara var mi ? Dayimin ogluna alacam dedim. Oda yok dedi. Bende ayakkabiyi satin alip çiktim geldim eve.


Benim pembe patigi hunharca kendimden uzaklastirmisim fotograf çekicem diye lakin oralardan bi yerlerden gözükmüs. Iyice bütünlestik kendisiyle. 


Pembe patik kasla göz arasinda yine aramizda. Bu arada Ruhsar dizisini hatirliyorsaniz eger jeneriginde ayakkabilar kendi kendine yuruyordu. Ordan yola çikarak acaba benim patiklerdemi yurumeye basladilar. Bu arada su an evde yalniz oldugum için ve gece yarisi oldugu için etrafimda hersey yuruyormus gibi geliyor anneaaaa.

Hernyse cancagizlarim, moda blogcularim. Nasi öyle degisik degisik giyiniyonuz yea ? benmi fakirim, sizmi zenginsiniz. Ucuncu sorum : bu bi çeliski mi ? 
Alin anacim alin herbiseyleri. Bense üç kurus burs paramla anca öglenleri soguk sandviç yiyim. Böögkk.

Dipnot : ayakkabilar bana hala olmuyor. Yarin içine bi poset su koyup bizim buzluga atacam. Acilirmis öyle duydum. Ise yaramazsa sirke sürücem. Oda olmazsa ...