baslik bulamama sendromu.

Ders çalismak için bilgisayari açtim, kendimi gunluk yazarken buldum.. Basima gelmeyen sey degil.. Mutfaga su içmeye gidip elimde dana kadar  durum ekmekle çikmisligim vardir.. ya da magazanin birine zaman geçirmek için girip poset dolusu elbiselerle çiktigim.. ve ya tuvalete çis diye girip yarim saat takilmisligimda.. 
Bu arada magazadan poset poset elbiseyle çikmisligim olmadi. Onu salladim. 
Elbise konusunu aklima getirmeyeydim eyiydi. Geçen pazar tartida 64,4 kg çikmis, bi hafta arada sirada yedigime içtigime dikkat etmis ve iyi bi sonuç beklemistim. Dün beynim iflas etti 66,5 kg görünce. 
Neye odaklanirsan onu hayatina çekersin derler. Kiloya odaklandim resmen hepsini basima topladim. Tabi su odaklanip hayatina çekme kismi, ask ve para için geçerli degil. Benim için öyle. Butun sene " bu yaz is bulcam, para kazancam agustosta tatile çikacagim " diye söyledim durdum. Peki ya simdi ? Kakalak gibi oturuyorum, bu yazda oturcam, agustosta Isparta'da bizim tokide pineklemeye gidecem. Izmir'de geçirdigim koca yazlardan sonra kendimi Ispartanin disinda, dagin tepesinde, bakkala gitmek için 250 basamak merdiven çikmam gereken tokide bulmak, attan essege binmeye benzedi resmen. 
Geçen yaz, salak gibi aksamin biri carsiya gitmeyi reddedip evde kalmak istemis, elimde bi paket cips, yarim litre kola televizyona bakiyordum ki elektrikler kesildi. Allahu ekber diye diye balkonun yolunu zoran buldum ve butun aksam g*t kadar balkonda pinekledim. Yola bakiyorum kimse geçmiyo, araba desen ruyamda anca.. komsulardanda ses yok. Sessizlige dayanamayip butun aksam "titanic" filminden esinlenip sarki soyledim karsimda isildayan Isparta'ya bakarak.. 
Bu yaz için hayalimi anneme aktardigimda yerle bir etti herseyi. Ben Kusadasinda amcamgile davetsiz misafir misali gidip, yan villada oturan ve beybi feys, adinida Mete koydugum çocukla elektriklenme yasayacaktim. Lakin annem "kara kuru seni napsin, T'ye bakar " dedi. Evet T. benim kuzenim oluyor. Kendisi 19 ysinda gosteren, 14 yasinda, beyaz tenli, sari saçla, yuzunde en ufak bir siyah noktasi bile bulunmayan biri. 
Olsun sansimi denemeye deger. Bekle beni Mete geliyorum.