Ot gibi yasamak.

hava bu kdar guzelkenn, kalktigin gibi gunu bitirmek vardir bide, sanki hic bi bok olmuyormus gibi, sanki hersey bosunaymis gibi..
oflaya puflaya anca ogleden sonra ortusunu duzelttigim bi yatagim var.. gece boyunca kiçimin yarisi havada yattigim.. ortasinda yata yata çökerttigim, bi süredir kiyilarinda, ortasiyla ayni hizaya getirmek için süzüldügüm. 
bide beyaz gömlegime damlayan, maskarayla karismis siyah gozyaslarim var.. neden aktiklarini bilmedigim.. Belki bugün güzel bisi olsun istemistim, belki farkli geçirmek istemistim. Ama yine her zamanki gibi evdeyim, mutsuzum ve pisim ! Annem bugün sabahtan beri bana 50 kere pis dedigi için, artik kendimi iyice bi bok parçasi gibi hissetmeye basladim. Sagolsun..
Yok efendim kuçukken keske kafamizi kirsaymismista, yatagimi duzelten, isi gücü temizlik, bulasik ve camasirdan ibaret, iyi ev kizi, hamarat, iki kelimeyi bir araya getiremeyen kezban olsaymisim. Bi sevgili bile bulamamisim. Lan o_o elin anasi kizinin sevgilisi oldugunu ogrense oklava deil, merdaneyle kiçini basini dagitir, bizimki gelmis benlen dalga geçiyor. 
"Ben sevgiliyle felan ugrasamam, kendimi okula verdim" diyebilenlerden bile degilim. Okuluda tamamen sallamis durumdayim. Tamam, günün büyük bi bölümünü, stajima, yaklasan finallere ve verilen ödevlere üzülerek geçirsemde...Aslinda salladim. Bunu  nerden anladim peki ? Zira okula goturdugum valiz kadar olan kahverengi çantam  iki hafta once attigim yerde.. içinde kitaplar felan. Kokusmus durumdalar.
Tam yarim saattir 20 kere maillerimi kontrol ettim. Hayir ne bekliosunn anacim ?? Stajini kabul etmeyen sirketlerin maillerinimi ?
Bu arada söylemiyim diyordum ama tam bir saattir burnuma bok kokusu geliyor. Kontrol ettim, b*k felanda yokki yakinlarda... Sanirim iyice bu evden nefret etmeye basladim. Hayir bana temizlesekte, temizlemesekte ayni geliyor. Bi fark yok. Içi çürük evin napalim. Halbuki sirke felanda dokmustum heryere, enerjisi yenilensin diye. Yarin öbürgün, deniz tuzu serpistireyim kiyiya köseye bari... 
Napsamki, napsamki aksamda oldu. Miller civil civil, kipir kipir, geçirmis g*tlerine mini sortlarini dolasiyolar dippik dippik.. 
Bizde oturuyoruz kös kös.
Durun derinlere bi yerlere yolculuk yapacagim. Mutlulugu kendimde arayacagim..