nezle olmak..

Arkadas ben bugune kadar hiç nezle olmamisim, grip olmusum.. (ikisi ayni sey degilmi lan ? diyordum arastirmalarimi yapmadan önce). Dünden beri evde dordumuzde gulyabani gibi dolasiyoruz. Eve adimini atan olsa mikroptan sag çikamaz orasi kesin. Bir yerde benim sumuklu paket peçetelerim, diger yanda ablam ve burnuna tiktigi iki tane pecete, annemin ve abimin mendilleri.. hapsuran hapsurana, hümküren hümkürene.. peki tum bunlar neden ? nisan ayinin ortasina geliyoruz hala havalar buz, gokyuzunden pitir pitir uzerimize yagmur damlalari dusuyor, arap kizi salak salak camdan bakiyor, peki soguktan kim etkileniyor ? tabikide biz. 
Halbuki bu sabah kendimi iyi hissediyordum, ta ki hapsuruk krizim tutana dek.. hayatimda bu kadar cok hapsurdugumu hatirlamiyorum, bir yndan sol gozumden sip sip gosyaslari kazagima dokulurken, aynada  küçük emrahin yansimasini gördüm. Halbuki dün sabah güzel sayilirdim.. kendimi guzel buldugum içinde tum okulun first class erkeklerinin gozu bendeymis psikolojisine girdim. Havam yalnizca iki saat surdu zira ogleden snraki derslerin iptal oldugunu ogrendim. Evet herneyse, gel gelelim su anki halime..
Sol gozkapagim zirlamaktan sis, burnum kipkirmizi, bi kaç litre sumuk kaybettigim için biraz halsizim, hafiften titreme basladi.. 
Son careyi burnuma pecete tikamakta buldum. Yapacak birsey yok. Biraz daha burnumu silmeye devam edersem, burnum kopucak.


Insallah yarin iyi olurum amin :(