Kuzenim

Kendisi bizde yatmak için israr edince, dun aksamki kina gecesini bahane edip, " canim dugun var ama annengil izin verirmi " dememle birlikte, ertesi gun kuzenceyizimi yaninda 3 valiz ve iki posetle merdivenlerden bizim eve dogru kosarken gordum ve "iste simdi yandim" dedim. Onun getirdigi esyayla ben bir ay tatile çikarim o derece. Evi tasisaydin dedik hep birlikte. Yada ne gerek vardi, ben gitseydim ya villalarina ? Bide bizim apartman dairesine gelip "sizde bi tanemi mutfak var, bizde iki tane " demesi yokmu.. Bu aralar herkes bizim eve takmasa olmucak, Selin'de geçenlerde "burda oturmaktan bikmadin mi" dedi. Hayir biksam nolacak, heralde denize sifir koca bi satoda ebemde oturmak isterdi. Bu arada Selin'e noluyo lan ? Oda karsi komsum yani. Kendi evi bile degil.. Tamam iki hafta sonra Reunion Adasinda onu arkasi sagi solu denizle kaplanicak ama olsun. Hem apartumanimiz yenilendi bizim. Kapilar felan boyandi. Disida boyansa bebek gibi olucak. 
Onu bosverelimde kuzenim niye guzelim koskoca odasini, ablamla ikimizin sigamadigi g*t kadar odada yerde bi minderin ustunde yatmak için terkediyor ki ? Bide niye iki gün boyunca pesimde dolandi ? Soruyu kendisine yoneltince : sen çok guzelsin bide benim ablamsin :( deyince duygulanmadim degil. Tamam madem guzelim niye bize geldigin aksam " senin suratin niye klavye gibi ? " diyip moralimi 50 yerinden biçakladin hiii ? " Bu benimm sivilcesiz halim öküz " dedim, suratima "ne ?" diye bakti. Anlamazsin tabi. Ne biçim turksun sen ? Git turkce ogrende gel bebegim. 
Bide yiyecek sikintisi çektik iki gun boyunca. Hanfendi sabahin korunde kalkmis somon varmi diyo. Sabahlari onu yiyormus. La iki parça somonun ne kadar oldugunu biliyormusun sen ? Diyorum gel mis gibi sana sucuklu yumurta yapayim, soganli yumurta karistirayim. Yoook.. Banamisin demedi. Sonra ne yedi bilmiyorum ama, ben yinede soganli yumurtami mideye indirdim. Bigün sabah kahvaltimi bi kruvasan ve bir fncan sicak cikolatayla yapan sosyetik karilar gibi olacakmiyim acaba diyorum. Soganli yumurtayi kiytirik kruvasan'a degismem, degistirmem. Kruvasan ne lan? Izmirde boyoz yerdik, onun yol arkadasi gibi bisi. 
Herneyse kendisi bu sabah  somon yemek için evine gitti.  
Sabah sabah somonmu yenir lan ? öyk. 
Yumurta forever.