Kombin 2.

Merabaaa, etraftaki kombin postlarini gordukçe içim içimi yedi. Bende bitane yapayim dedim. Zaten daha once yapmistim bi tane : buyrun :D 
Gerçek su ki, tatile girdim gireli, ayni vaziyetteyim. Napim evde durdugumdan hiç kirlenmedim. Zorunlu olmadikça disari çikmaktan kaçiniyorum. Neyse tum bunlardan depresyonumu anlatacagim bi yazida bahsedecegim.
Gel gelelim benim kombin number 2ye. (two diye okumadim temam) 




Evet su yukardaki incecik beden benimdi bir zamanlar. "o eskii halimdeeen eser yok smdii, izdiraap içinde yorgunum simdii nananay... " 
Birazcik size ortamdan bahsedeyim : bizim komsu köydeki dügüne davet edildigimiz için, dugun yemeginden istifade etmek için orda bulduk kendimizi. Bu arada dugun yemeginden daha lezzetli bisey bilmem ben.. Herneyse, bi anda kendimi "al sunu giy" diyen bi teyzenin karsisinda buldum ve bu harika etegi geçirdim üzerime. Küçümsemeyin, vallahi Dior felan olsaydi millet uzerine atlardi. Ama made in komsu köy olan bu etegin yuzune kimse bakmicak biliyorum.. olsun köydeki toy delikanlilarin dikkatini çekmeyi basarmistim ama. 
Kemer nasil ama ? deniz kabuklarindan yapilma .. ouw yeah.