Kina gecesi

Aksi gibi kendimi güzel hissettigim nadir gunlerden biriydi.. Lakin guzelligimi kullanacagim en son yerdi, zira heryer koca kari doluydu. Bu hafta sonuda bi sünnet var, kesin alnimdan boynuz kadar sivilce firlar ve malak malak masada oturur kalirim. Kina gecesi tamamen vasatti ne yazikki. Kinamiyorum basima gelir diye ama gozlemlediklerimden bahsedeyim.
Bi kere Fransa'da evlenmek kadar uyuz birsey yok. Dügün salonu yok bi kere. Izmir'de bizim mahalledeki kiytirik Manolya dugun salonunu arar olduk. Hiç deilse merdivenden gelin ve damat sahneye girislerini yapabiliyorlar arti gelin odasi denen bisey var içine herkesin girmeye çalistigi. Ha bide dugun salonunun onunde cocuklara balon ve yanip sonen saçma oyuncaklar satan kirli sakalli amcayida unutmamak gerekir. Burda oyle birsey olmayinca, genç kizlara dagitilan mumlara ve diger suslere cocuklar saldiriyorlar. Hepside gelinlik giymis öyk. Cok istememe ragmen kucukken gelinligim olmadigindan midir nedir, gelinlik giyip salak salak ortada dolanan cocuklara uyuz oluyorum. Ayni cocuklar halay cekmek isteyip, dugun pistinde igrenç bi goruntu yaratiyorlar. Aslinda onlara oyun parki gibi bisey olcak, salacaksin içine tepinsin dursunlar. 
Neyse uzun ugraslardan sonra kina gecesinin duzenlendigi yere vardik. Masaya oturmamla birlikte, tum hucrelerim Ankaranin baglarina kendilerini kaptirdilar.. Lan su gelin gelsede artik bi  gobek atsak, diye dusunurken, bir baktim onumdeki cerez tabaginda geriye sadece leblebi kalmis. Gelin nihayet 7de baslayan kina gecesine saat 9da tesrif edebildi. 
Gelinle damat dans ederlerken içimden 'insallah ben gelin olasiya kutsi'nin dans sarkisindan kurtulmus oluruz' diye dua ettim. Bi kaç senedir ayni sarki çaldigi için her dugunde gina geldi cunku. Ondan oncede    umit besen revaçtaydi. 
Acaba benim zamanimda, kolbasti oynanicak mi? Peki ya Gangnam stil ? Ben ne zaman evlenicigimm yea ? Böyle seyler aklimdan geçerken, is ilanlari yayinlayan bi feysbuk grubu uyelerinden gozume biri çarpti. Bildigin tosladi yani. Aradigim tum ozellikler bir arada toplanmis sanki. Insallah "hihiihi" diye gulmuyordur V. gibi. Lan erkek adam hihihi diyemi gulermis ? öyk. Daha gorusmeden sogumustum kendisinden. Son konusmada içimdeki olani biteni doktum. Konusmayi bilmeyen, siyasi bilimler okudugu için kendini akilli sanan, Turk'um diye ortada dolanan ama yazdigim hiç bi cumleyi anlamayan dangalagin teki oldugunu soyledim. Oda Allah razi olsun deyip hala bisi anlamamis oldugunu ispatladi. Eyvallah dedim bitti. Neyse su yeni cocuktan bahsedeyim. Hem mimar olup yuvamizin planini çizeceksin, hem Gsli olacaksin, hem Ispartali sayilacaksin.. butun bunlar yeterdi ama ekstradan mavi gozler fena degil hani. Angelinayla Bradin cocuklarinin cakmasi olur bebelerimiz fenami ? Tamam cok uçtum. Herneyse, öylesine bi hayaldi. Zaten hiç bi zaman konusmucaz, gorusmucez, bende sadece bu yazida ondan bahsetmis olacagim. Elveda platonik sevdigim.. 


Su sarkidan baska hic bi sarki su anki ruh halimi açiklayamaz...