kendimde mutlulugu aramadan önce viziklandigim dakikalar..

Abla bunlar sana:
vidivididvidi niye el bezi cantasinin ustundeymis mis.. Nerde olcakti öküz. Ben koymadim onu yere bi kere.
Neymis bu suratimin hali
Ne varmis suratimda ?
Niye mutsuzken mutlu gorunmeye çalisayim ki ?
Bide su camlari sildim, sen bi bok yapmiosun havalarin yokmu.. Artik annemde gelince vidi vidi konusursunuz benden. Suratsizim evet suuratsizzz var miiiiiiiiii ??? Kimeneee haa ??
Herkesin agzini burnunu dagitmak istiyorsam suç benim mii ??
Agliyorum isteee, yalan söyledi o kadin. " Hic biseye uzulmez" misim. Ben mi ?? Ben her boka uzulurum be.
Sans kapimi kiracakmis. Kirsin da görelim. Bizim buralardan geçmez ki o. Yolu sasirir kesin.

Kapi sildim ben bi kere. Saydim tam 12 tane ! arkali önlü.
Rahat birakin beni.
Birakin simdi depresyona girmeliyim..
Ilerde daha mutlu olmak için..