Fransiz kuaförler.

Yine 2 haftadir kaslarim mahsun kirmizigul modunda dolasiyordum ki, bugun nihayet kuafore gidebildim. Ama önce Yves Rocher'e ugradim, %50 indirimim vrken kendime bi fondet alayim dedim. Elim açik renklere giderken, satici kiz koyu bi renk tutusturdu elime, bu senin ten rengin diye. " Ben kara miyim lan ? " dedim kendime. Köyde kimsenin bana "kar gibi bembeyaz" dememesi aklima geldi.. Her zaman travmatik bi durum olusturmustur bu bende. Karilar bir araya toplanip " sunun kizi çok guzel kar gibi bembeyaz tenli " derlerken, aslinda koydeki nineler disinda cogu insanin begenebilecegi bronz tenime bakar, "fuck yeaa" derdim..  
Herneyse ben karsi cikinca, iki uç gundur yikanmamis, ölü deri dolu yuzume surdu fondoteni.. "yuzum pul pul oldu" dicektim ki, "pul pul " u nasil fransizca cevirebilirim diye dusunurken, kendimi kasada fondotenin fiyatini oderken buldum. Kiz son bir hamleyle bana firça ve makyaj cikarici losyon kakalamak isterken, " bende varr hih " dedim ve oradan alli pullu ciktim... 
Kuafore randevu saatinden yarim saat once vardim tabii.. Kim derdi ki muhasebe sinavindan yarim saat once çikacagim? Ama oldu iste. Pis kari. Yarim saat etrafa salak salak gulumseyerek oturdum. Neyseki odaya aldi sonunda.. Evet Türkiyedeki gittigim kiytirik kuafor gibi deil tabi orasi.. Kas alma islemi için ameliat masasina yatiriyorlar tepemde birsuru isik. En nefret ettigim ortam tabi..Yagli saçlarima eklenmis pul pul bi suratla ciktim karsisina.. " bu karida beni pis bisi sanacak, ne zaman gelsem saçlarim yagli oluyor, acaba soylesemmi benim saçim iki gunde bi yaglanio, bakma boyle milattan kalma gorundugune diye ? " dusunurken bir baktim " kaslarin yay kirpigin ok, vurdugunu öldürürsün " modunda kasaya dogru ilerliyorum.. 

Bu arada burdaki kadinlarin cogu kaziklaniyorlar farkinda degiller. Kadinin biri kiytirik bi dalgali fön kaç para verdi... bilmiyorum kaç para verdi ama kesin çok vermistir. Bi saç kesimi 25 euroysa, senede bir saçimi Ispartada 10 liraya kestiririm daha iyi 

YILIN CIMRISI BENIM TAMAM KABUL.