elveda yeni ufuklara yelken açan sevdam..

Bi kaç haftadir, tanistigim kisi sayisi buyuk bi hizla artarken, ayni hizlada hepsinden kopuyorum. Mimarla zaten tanisamadan yollarimizi ayirdik, V. desen hem mal hem çikin çikti, R. desen 25 yilin patlamasini yasamak için lafi evlilige getirdi, I. desen istemeye istemeye çocuga tepik attim. Simdi bön bön bakiniyorum. Halbuki, hem çok kartalak degil, hem yuzune bakilcak cinsten, hemde turkçe konusan biriydi. Ve beni komsunun çocugunu azarlar gibi azarlamisti. Oküz felan diyorum ama, sanirim öküzleri daha çekici buluyorum. Ama ben naptim, gittim çocuga resmen b*k parçasi gibi biseysin, camisin önüne konsan yenmezsin dedim. Laf soktuktan sonra yasadigim buyuk mutluluk yerini derin bi pismanliga birakti.. Belki sandigimdan daha yakisikliydi. Futbolda oynuyormus, demekki sportifti.. koca göbekli hüsmen dayiya benzemicekti.. Paris'te bi spor salonunda evlenecektik.. Iki kizimiz bi oglumuz olcakti.. 


Tüm yasanmayacaklara gelsin..