dogumgunu

Agir bir nezleyi yeni atlatmis olan ben,  soyulmus burnum ve kanayan yavru vatanimla, sosyalligimin tavan yaptigi bi dogumgunune katildim. Verilen hediyelere "ne gerek vardi" diyen, kuçuk kizin annesinin gerçekten samimice konustugunu çözemeden, patlayasiya kadar yiyip, ardindan bolca göbek atip geceyi pilim bitmis olarak sonlandirdim. Evet dogumgunu duzenleyip, verilen hediyelere "ne gerek vardi" demeyin. Gunun anlam ve onemi onlar. Ben olsam "hediyem nerde lan ?" (içimden) sölenerek dolanirdim butun gece. Zaten dogumgunu kutlamadgim için boyle bi sorunum yok. Benim için dogum gunu, kendi yaptigim pastaya kendim mumlari dikip uflemek disinda pek bi anlam teskil etmior. Hem gunah oyle dogum gunu kutlamak huh. 
Indirimden denk getirdigim yesil donumla, Turkiyede pazardan aldigim herkesin gardrobunda bir tane bulunan cizgili buluzumla ve 40 numara ama bana dar gelen babetlerimle gittim.. Bu aralar 0 makyaj dolaniyorum, tuhaftir ki kendimi dha guzel buluyorum. Evet sanirim suslu donemlerimi atlattim.. 
Bu arada 40 numara babet bana niye dar ? 43 mü giycem ben ilerde deve tabani gibi ? Fransiz gazetesinde okudugum bi haberde, hamile bayanlarin ayaklarinin uzadigi yaziyordu.. Vay benim halime.. 
Haa cocuk demisken,  bu aksam halay cekerken iki tane cocuk ezdim. Birinide kolbasti oynarken itekledim. Napiyim millet ortaliga salmasin cocuklarini, konsantre olamiyorum sonra, ritmim bozuluo.. bide zirlamalari yokmu.. Ya bizim evde hepimiz kazik olunca o sese alisik olmadigimdan, yada gerçekten cok ses yaptiklarindan bi ara "susun uleeeeyn" diye ortaligi yikasim gelsede yapmadim. Anneler pasif canim. Otoriteyi kuramamis hiç biri. 
Yemeklere gelince : msada kendime yer bulamayinca (hayret yer kapmada ustayimdir aslinda) kiyida kendi basima yedim.. iki defa masaya gidp tabagimi doldurunca, ucuncu seferi planlarken kendime "oha çus, bosalda semerini ye " diyip dizginledim.. 
Ve herkesi tek tek opmemek için "gribim hala" yalanim, deli zippik gibi dans edince herkes tarafindan anlasildi. 
Neyse canim. Kurt murt kalmadi fenami.
Bu arada saat 3 olmus. Uyusam iyi olucak.. yani uyumasam napayim ? amudami kalkayim ? Neyse saçmalamadan yatayim :)
opuldunuzzzz (grip degilim artik tamam !! )