Bunu bana yapmicaktin olum.

Senenin basinda "Ben Paris'te staj yapicigim, orda tum castinglere katilip unlu olicigim, hayat askimii bulicigimmm" diye böbürlenirken, su an staja bir ay kala, kendimi su kuçuk sehrimizde "ne olursa kabulum" modunda arayis yaparken bulmak ne aci.
Ahh lütfü ahh.. Lütfi'misin lütfümüsün ne b*ktan ismin varmis senin ya. Simdi farkettim. Pis adam, verdin gazi verdin gazi, sonra hop döndün kiçini gittin. "Kübra hanim sizden muhasebe ve marketing alaninda faydalanabiliriz, cv'nizi ve staj protokolunu mail yolu ile yada kendiniz gelip verebilirsiniz" dedin, bir hafta Pariste ev baktim, bir hafta maillerime cevap vermeni bekledim, kagidimii doldurup geri yollamani bekledim, tam 2 tane pul aldim lan senin için. Naptin ? "henuz birbirimizi tanimiyoruz, cv'nizi kendiniz gelip vermelisiniz " dedin denyo. Lan ben seneye stajimi Cin'de yapmak istiyorum, napim iki uç saatligine çin'e mi uçup geleyim ortalik sen gibilerle kayniyorsa ?? hiiii ??? Ulan ne ugursuz herifmissin, sendn sonra kimseden pozitif cevap almadim yea.
Bu arada ben niçin biseye niyetlenince olmiyir ? bendeki sorun negatifligimdenmi kaynaklaniyor, yoksa fengshui'yi yanlismi uyguluyorum anlamadim. Evet bi suredir kafami fengshuiye takmis durumdayim. Bosver.

Yani cancagizlarim, sinifta staj bulamamis iki kisiden biri benim. Staj aramak için kilini kipirdatmayanda benim, yolladigim maillerle bana staj yagacak diye bekleyende benim... Bugun mutlu olmak için tam bi legen kisir, uç bes dal brokoli, biraz menemen, yarim tablette çikolata yedim. TIK yok. (karnimdaki gazdan baska). Yarin bide sabahin korunda kuzenim bize gelecekmis. Ugrasta git. Daha abla bile demiyor pis. Kankisiyim sanki. Kafam simdiden henuz bana anlatmadiklari yuzunden agrimaya basladi.. 
Annesine bna stajim için yardimci olurmusun diye rica ettim. Bundan uc sene once yine kendisi bulmustu bana staji. "Lan biseyide kendin becer be " diye dusunmustur kesin. Ya dusunun, banka hesabi açtirmak için bile onunla gittim. Utanmasam daha neler isteyecem.

Tamam sorunum su : biseyidee, yahuu birseyidee kendim beceriyim artik nölürrrr Allahimm 
Arkadasla birlikte is basvurusunda bulunmustuk.. Onu aldilar beni almadilar. Resmen uçan tekme yemis gibi dolandim butun gün. Ruh gibi. Niyee ben lenn niyeee ? 
Kadinin biri adin yabanci ondan olabilir dedi. Ismimi "josephine" le degistirecem ki beni köklü bi fransiz ailesinden geliyor ve ebemin adini tasiyor sansinlar diye.

Neyse neyse.. Insallah yengem yine yardimci olabilir.

iç sesim : sen bi b*k beceremion zaten yat uyu.