bu pazar..

Bu pazar diger pazarlara benzemez abi.Ben eger oturmus su yaziyi yaziyorsam uykulu uykulu, yrin sabah okul olmadigindandir. Nedense bol miktarda cikolata tuketilen bi bayram yarin.. Haliyle pazartesi sendromunu, evde oglene kadar yamisarak atlatmis olacagim. Gel gelelim bugune. Sabah 9da kalktigima sevinirken, salona varmamla saatin 10u geçtigini ilk önce bi kavrayamadim. Sonra saatlerin degismesine isyan ettim, tüm gün sallandim. Bir saatte yatagimin carsaflarini deistirebildim. Aksama misafirleri terlemis ve kafam yagli bi sekilde agirladim. Once kahve yaptik, onu içmeyip çay istediler.. Cay pisti, cerezler oraya buraya saçilarak yendi, dedikodular yapildi, annemin ortasini pisiremedigi kek yendi. Tamam yarisindan cogunu ablamla ikimiz içeri cay gotururken, caktirmadan araklayip midemize  indirmis olsakta, sonuçta misafire ozeldi. Yarin annemden ortasini pisiremedigim tüm keklerin intikamini alacagim. 
Bu arada gecenin ilerleyen saatlerine dogru, bagirsaklarim harekete geçti. Kndimi WC ye atmisken, kapi tingirdadi. Güllü, "haçann tuvalete gircek olsamm biri girmis oluor " diye söylendi ben siçarken. Iyide ablacim nereye siçacazzz ? hee ?! neyseki alel acele ardimda biraktiklarima bakmadan wcden cikmistimki, "batirmissin giizz" diye bi ses duydum. Tamamda insanin bu kadarda yuzune vurulmazki. Batirmak ne demek ? Snki kapinin esiginde bi topak b*k var... 
Herneyse aslinda deginmek istedigim baska konularda vardi.. 
Babamin evlenecegi, artik "cici" veya "cadi" bi anneye sahip olacagimi ogrenmek, balkanlardan gelen soguk havanin verdigi etkiyi birakti.. Birgun gerçeklesecegini bildigin seyin, artik gerçektennnn gerçeklesmesi.. cok fazla gerçek sozunu kullandim neyse bosverin. 

Bunu ogrendigim aksam, babami dusunmeden feyste paylastigim durum baya bi sansasyon yaratti :


Sanirim yazmak için yanlis zamani seçtim, yumulan gozlerime yeniliyor ve pes ediyorum... Bunun uzerine cok seyler yazilirdi ama...