23 nisan'mis !

Bu sabah, dün aksam odamizin enerjisini tazelesin diye masanin ustune koydugum bi fincan sirkenin kokusuyla uyandim. Halbuki dün aksam, çakralarim açilsin diye deniz tuzlu banyoda yapmistim. Tütsümüde yakmistim. Ohh, tüm çakralarimin açildigini hissederek uykuya dalmistim. Ama butun gece, lunaparkin birinde bi o oyuncaktan bi bu oyuncaga bindigim bi ruya gordum. Halbuki ben daha gizemli, bana isaret verilecek, o mimar cocukla birgun karsilasabilecekmiyim.. bunlarin cevabini bulacagim bi ruya bekliyordum. Ak sakalli dede bigun banada ugrar diye temenni ediyorum.. Lunapark ne lan ? öyle rüyami olurmus. 
Neyse sabah kalkar kalkmaz telefonuma saldirdim, ve bugun 23 nisan oldugunu gördüm. Vay anasini. Cocuklar, bayraminiz kutlu olsun.Bu senede Trt 1'de her ulkenin dansina goz ucuyla bakip, Turk cocuklar ciktiginda gururlanacakmiyim acaba ? Zira bugun kapi silmem gerekecek. Ulan elin kizlari gider magazaya, gezmeye, ben oturayim kapi sileyim. Hayir Trt'deki folklor oyunumuzuda kaçiracam, ona yanarim..
23 nisan aslinda benim sevmedigim bi gun olmustur her zaman.. Aylar oncesinde saçma bi dans için hazirlanir dururduk. Ogretmen her zaman beni istemedigim biriyle eslestirirdi. Tipim mi kayikti anlamiyorum. Sinifin en çitir kizlari kapardi en yakisiklilari. Bana pasaklinin biri duserdi. O zamanlarda bilinçaltim alt ust olmus zaten.. Istedigin insanla hiç bir zaman eslesememek.. onu baska bi kizin yaninda gormek.. NE BUYUK ACIYDI.
Ilk 23 nisan elbiseminde fiyati baya bi ACIYDI. Alt tarafi bi sari etek, ustunede beyaz bi tisort vardi. Olsun pahali geldigini hatirliyorum o zamanlar. O elbise zaten dugun kiyafeti olarak dolaba kaldirildi. 23 nisan gunu elimizde bir tef, "cingenem"i oynarken bulduk kendimizi. 
O günden nefret etmemin baska bi sebebide; tum saçlari uzun olan klas kizlar saçlarini yaptirip, on ton makyaj surup gelirlerdi (ruj iste :D) bense paten kafa kesim saçimla bi bok yapamazdim. Kafamdaki sari saç bandiyla cingenemi oynadigimi hatirliyorum. Evet fotograflarim bile var. Hakkaten evrim geçirmisim diyorum. 
Iyikide geçirmisim. Bu arada kadermidir nedir, cingenem dans partnerim Avusturyaya gitmisti, ardindan bende Fransa'ya geldim.. Ortak bi nokta yakalayayim demistim beceremedim. Belki oda evrim geçirmistir kimbilir. Belki mimar olacaktir.. Gslidir belkide..