uygun baslik bulunamadi.

Geçen gün, sinif arkadasimi, hortlak gibi, morluklar içinde görünce, " Noldu A. tir mi ezdi seni, ne bu halin ?" dedim. Meger kendisini tir degil, bildigin 15 yasindaki erkek kardesinin sinif arkadasi ezmis. Bi gecede alti defa ezdiginden, ve ....neyse gerisinden bahsetmek istemiyorum. Meger sapik bi arkadasim varmis ona yaniyorum. Ayrilik acisi terapisi gibi bisey olmus onun için. Lan bende ayrildim, agladim zirlandim, kimse gelip sirtimi bile sivazlamadi. Neyse zaten ne zamandir kendimi evin bi kosesinde 5 senedir, hiç yakilmamis ve yakilmayacak  mum gibi hissediyorum.. 

Bugün annemin odasina yansiyan ikindi günesinde, aynada yuzume bakmamla, kendimi kuafor salonunda bulmam bir oldu. Meger uzun süredir marti kas takiliyormusum haberim yok. Kuaforun "bu ne lan suratin KIL yumagina dönmüs " bakisina biraz bozulsamda, oturdum ve sicak agdayi kaslarima yapirisina kendimi hazirladim. Bi kasim bitmis diger kasima geçilecekti ki, kadin gozume agda döktü. Icimden bi "hssktirr, bok vardida kasimi aldirmaya geldim, saglam geldim, kör cikicam " dedikten sonra, kadin azicik panik olup, bi güzel temizledikten snra, isine devam etti. Kasada gozume agda doktu, belki bedava olsun bu sefer, diyecek diye umut etmistim ki, kendimi banka kartimi ona uzatirken buldum. 
Pisler.