Topluluk önünde konusamama

Geçenlerde toplum önünde konusmadim, resmen bögürdüm. 
Basa döneyim, tam 6 saatte, avrupa komisyonunun ekonomik tahminleri hakkinda bi dosya hazirladim. Iki saatte diaporama hazirlicam diye ugrastim.. Sirf 10 dakka sinifin önünde konusmak için. Stres ve heyecandan sabah 8le 10 arasi tam iki litre su içtim, ötürük gibi dersten bi kaç sefer kendimi tuvaletlere attim. Ve sira bana geldi. Tam tahtaya gidiyorken, agzimin çorak toprak misali çatir çatir çatladigini, kurum kurum kurudugunu farkettim.. Geri dönmek için çok geç Kübra dedim kendime.. 
Lan sanki devlet baskanlarina, jüri üyelerine felan konusuorum, bildigin bizim sinifin dingil ögrencileri... 
Ama güm güm atan kalbim, her ne kadar gevsemeye calissamda, yerini titreyen dudaklarima birakti.. Ilk bes dakka titremem geçince, bu sefer ses tellerim kopuyor sandim. O neydi lan öyle ? Sanki bizim köyde 60 senedir sigara içen dedeyi almislar, yerime koymuslar. Bi çatallandi bi çatallandi sormayin, sonunda öksüre tinsira bitirdim konusmayi. 
Ve bu sunumdan kaç aldim dersiniz ?
12,5 !! 
Hain Martin ! öyle notmu verilir len. Kaç saat ugrastiim haberin var mi senin ? Dingil.