Sahalara geri dönüs

Bos biraktim buralari, bakmayin böyle olduguma. Sevgilisinden yeni ayrilan, bogazinda isirik izi olan ve sinavdan en iyi notu alan sinif arkadasima bakiyorum. Yaza isi hazir, staji hazir, yeni sevgilisi hazir. Hazirda hazir. Ben kakilmis gibi sürünüyorum. Merkür birtek banami geriledi acaba ?
Oturum kagidimi yaptiracam diye, ordan oraya kosusturdugum için ter kokan tek benmiyim ? Yagli saçlarini kamufle etmek için tüm gün boneyle gezen ?.. 
Evet, sirf acil bi kagida ihtiyacim oldugu için otobüs 20 dk geç geçti, evden dönüsümde 15 dk yürümek zorunda kaldim (düz yolda degil yokustu !) Otobüs duraginda bi dede dadandi bana sormayin gitsin.. dede bana "çinlimisin fransiz mi ?" diye sordu. Fransiz"i anladimda, çin ne alaka la ? Dideee, gözler islevini yitirmis sanirim ama çene bol. Turk'um dedim gururla.  Basladi "kardes" demeye. Tamam anladikda, saçimi niye elliosun be adam, uzun ve güzeller diye. Söylesen yeterdi. Resmen saçim tacize ugradi. Bide bakire olup olmadigimi sorunca, yan yan uzaklastim ordan. Sanane dede ? Kusun belliki ötmüyor, baskalarinin hayatlarina musallat olmussun.. 
Neyse, bende bu aralar deli gibi staj arayisi içerisindeyim. Turklerden medet umuyorum. Paris'te tum turk isadamlarina CV ve Motivasyon mektubu yollamaya calistim, kimseden cvp gelmedi. Ihtiyaçlari yokmus : lan zaten bisi yapmayacam ben bi ay siz ne yapionuz ona bakip gidecem.. 
Yalniz bi tane sirket varki ondan cok umutluyum.. Mektubumu yollarken hatim indirdim resmen, tüm pozitif enerjimi yükledim üstüne..
Eger bi alamayiz desinler bakalim, gösteririm ben onlara. 

(ne yapcam la ? Oturup zirlanacam)