profesyonel hayata ilk adim..

Oldum olasi çalismamisimdir, cv'mde experience yeri her zaman bos kalir o yüzden. Gecmisime söyle bi dönüp baktigimda, köyde yarim gün kayisi toplamisligim disinda bisey bulamadim. Onuda cvme yazamadim. Lea'nin babasinin ortak oldugu spor salonunun açilis gununun brosürlerini dagittik sokakta. Profesyonel hayatima sicakligin iki derece oldugu, sessiz sakin bi sehirde, sokakta flyer dagitarak baslamak istemezdim ama öyle oldu.. 
Normalde insanlarla konusmaya korkan, pasif pisirik karisimi bisey olan ben, bütün gün millete dil dökecem diye canim çikti. Dogrusu, hayatimda hiç bu kdar uzun süre gülümsemek zorunda kalmamistim. 
Günün basinda repligim..
- meraba :)) spor salonumuzun açilisi için, zumba dansi, box ve step sporlarini yapmak bu hafta sonu bedava, simdiden yerinizi ayirinn  :)))))) 
diyip kagitlari uzatiyordum

Günün sonundaki repligim.. 
- Bonjour madame, monsieur  
diyip kagitlari uzattim. 

Hissedilen hava sicakligi -123873 oldugundan, insanlarin çogu ellerini ceplerinden cikarmaya usendiler.. 
Oturdugum sehrin "turistik" bi yer oldugunuda ögrendim bugün.. 

- biz burali degilizzz (cevabini çok aldim) 
ya da bana spor salonunun nerde oldugunu sorup, içindeki aktivitelerden bahsettiren adamin, gozumun içine bakip " ben burali degilim yarin evim dönüyorum, oglumun sinavi için geldim, sekiz seneden sonra bla bla bla " tee allaam banane len ?..  
bide buranin sehir merkezi g*t kadar oldugundan, "az önce vermistiniz zaten" cevabinada çok maruz kaldim.. Velhasil iliklerime kadar 6 saat dondum, ne için ? 60 euro için ?
Kendime kot ceket alicigim..