kar taneleri.. (2)

Saatlerdir disarda lapa lapa kar yagiyorken, söyledigim gibi bot,eldiven, atki ve kulaklik esliginde disari attim kendimi. Annemin Nevikegile eletmem uzere elime sarimsak dolu bi poset tutusturunca, degisik bi havada onlara gittim. Henüz bilmedigim bi nedenden dolayi, dayimin karisi ve uzaktan akrabamiz olan, nufusta isimleri Rafika diye geçen sahislara halk arasinda biz Nevike diye sesleniyoruz.
Kiz asagiya inip elimden sarimsak posetini kapinca, evde yalniz oldugunu söyledi ve "hadi gel otururuz" dedi."nayir ben kar altinda dolasip hayallere dalacagim" desemde, o evlerinde beni bekleyen nutella, çilek ve avokadodan bahsedince kendimi merdivenlerde buldum. Bi güzel tikindiktan sonra kendimizi disarda aldik. 
Ve disari adimimizi atar atmaz, kar yagmaktan vazgeçti ve bize gökyüzünden siritti. 
Bizde müzik açip göbek atarak cevap verdik. 




velhasil o gündür bugündür, evde üç kazak ve iki botla dolasiyorum.. Lakin kardan hala haber yok... 
Zaman niçin böyle hizli gelip geçersin he ?