azimle siçan tasi deler.

evet cancagizlarim, yeni bir kek faciasiyla daha karsinizdayim. Halbuki ben bu kek için saçimi supurge etmistim. Icine bol miktarda hindistan cevizi ve kavanozda kalan son findik parçaciklarini ilave etmistim.. Yarisi kakaolu, yarisi kakaosuz, boyle manyak bi kek olacakti.. 
Lakin gerizekali ben, keki firina koymusum, ama ayarlara bakmadan... sadece üstü pismis.



Salonda burnuma yanik kokusu gelirken, Allahu Ekber, diyerek yerimden firladim. Ve sonucu görünce yikildim. Ve alti pismismi bakayim derken, içindeki kek hamuru disari firlamaya basladi.. Firin batti..Kek pismedi.. malzemeler ziyan oldu.. FINDUKLARIMDA GITTI :(( 
Annem firini batmis bi halde görünce, bos siseyi kafamda patlatti.. ve birsuru saydi.. Yok herkesin yaptigini niye ben yapamiormusum, salakmiymisim, asikmiymisim.. 
Su an asik olmadigima göre çikardigim sonuç : salak oldugum, yada sakar. Zaten ikiside ayni kapiya çikiyor. 
Anliyacaginiz, uzun bi süre dha mutfaga girmek yok..

Yahu denemekte yasak bu evde ! Edison bile kaç kere denemis yanilmis ampulu bulayim derken, kek yapmakta ayni inceligi, zerafeti isteyen bisey sonuçta..

Son olarak : azimle siçan tasi deler, diyor ve sizlere yakinda basaracagima dair söz veriyorum.