yeni tarifim

Evde kösülmüs ders disinda ne yapabilirim derken, kendimi mutfakta tikinmak uzere arastirma yaparken buldum. Dolapta gozume carpan hindiba ile bi omlet yapayim dedim. Gittim made in turkiye yemekler aramak yerine fransiz sitelerde dolanmaya. Zaten turkish yemeklerde adi bile geçmio bu hindibanin, zaten aci bisey, kim yer ki sunu annem disinda?
Mikemmmeeeeeeel bi omlet tarifi buldum.

Birinci adim: hindibalari elimizi kesmeden incecik dogruyoruz (ben kalin dogradim o ayri :D)



tereyagiyla birlikte koyuyoruz tavamizin içine.
Ve isin püf noktasi : biraz seker katiyoruz ki, hindibagin acisi gitsin.


cirptiginiz açsaniz 5, degilseniz 3 yumurtayi uzerine dokuyoruz (tuz, baharat felan ne bulursaniz koyun)


Ve yaktigimiz omleti, daha saglikli gorunsun diye  yanina uc bes parça yesillik koyarak servis ediyoruz.


Veee bu omleti yapmaktan artik vazgeçiyoruz..
Hindiba cok aci geldiginden olan sekeri içine doktugum için, ortaya acayip bi tat çikti, ikinci lokmamla birlikte "iyy kusicigimmm" demeye basladim, ve butun omleti annem agzimi yuzumu dagitmadan çöpe attim. Ve hepsini yemis bitirmis numarasi yaptim..
Hep annemin yuzunden, hem bu isler deneye deneye olur der, hemde deneyip yapamayinca, "malzemeyii rezil ettinnn salak " diye yerden yere vurur.
Bigün iyi bir asçi olacagim..
Belki sekerli omlet moda olur..
Ilk ben yaptim derim..
insan hayal ediyor iste..