tatil vol 1.

Cuma aksamindan beri kendimi 6 aydir okumak istedigim, lakin smdi vakit bulabildigim kitaplari okuyorum. Fisilti, ciglik, sessizlik ve final dörtlüsü. Fisilti ve Cigligi turkiye yolculugunda arabada ve gemide okumustum. Onlari tekrar okumak zorunda kaldim, cunku 6 ay once serinin diger iki kitabi yoktu, simdi hepsi tam ve ben tamamen dunyadan kopugum. 
Butun haftasonum kendimi Nora'nin yerine koyup, hayallere dalmamla geçti.
Bugün staj aramam gerektigi kafama dank etti, ve yazicidan bi umut Cvlerimi felan cikarticakken, onume dokulen bos beyaz kagitlar, kiçimi kaldirip murekkep kutularini doldurtmam gerektigini hatirlatti. Fotografcidaki kadin, yarina hazir olacagini söylediginde kafamdan asagiya kaynar sular döküldü. Yarinda kiçimi kipratip, oraya yeniden gitmem gerekecekti, halbuki benim tek yapmak istedigim : Hiç birseydi. Evet bütün günümü uyuklayarak geçirebilirdim..
Eve döndügümde, kafamdan yeni bi omlet tarifi uydurup denedim, ve yiyemeyip abime biraktim. Su aralar yemek yapma konusunun uzerinde fazla durdugumdan, herseyi ziyan ediyorum. Süpürüp tozunu almam gereken salona bakip, disari çkmaya karar verdim. Bize en yakin parkta, bankin birinde 10 dakka oturup eve döndüm. Günese aldanip,pencereden kolumu sarkitip hava durumunu kontrol etmemis ve uzerime ince birseyler giymistim, eve burnumu çeke çeke döndüm.
Az önce yanina sokuldugum annemin, kafama vurdugu bos pet siseyle "kalk köfte yap" deyisinden bahsetmeyeyim..

Sanirim bu aralar hiç bi ise yaramiyorum.

Hava güzel, benimle park ta dolasmak isteyen var mi ? ya da köfte yapmak isteyen ?