tatil öncesi

Tatil öncesi son iki hafta her zaman boktan geçer. Birsuru ödev, sinav çikar basima. Bu seferki bildigim odevlerden degildi. Profesyonel projemden bahsedecegim bi rapor yazmamizi istediler. 15 sayfa... Hayatimda hiç bu kadar bisi için zaman ayirmamistim. Kendim içinde dahil. Zaten kendimden bahsedecek olursam, eski "kaslarin yay kirpigin ok, vurdugunu öldürürsün" hallerimde eser yok. Ben olmusum bir mahsun kirmizigül, dolasirim marti kasli sokaklarda.. 
Bu arada bugünde devam ettirdim tembelligimi.. öglen dagilmis bi halde eve geldikten sonra, önce karnimda çalan zilleri susturup, " ben bir saat sekerleme yapayim, beni rahatsiz etmeyin" deyip gömüldüm yatagima. Kalktigimda, sinif arkadaslarim almanca sinavindan cikiyorlardi. Evet tamam sekerlemem uzun sürmüs olabilir ama, geceleri uyuyabildigimi kim söyledi ? Resmen dengelerim bozulmus durumda. 
Artik gerçekten hiç birsey yapasim yok. Günessiz, havasiz kaldim günlerdir.. Annem geçen hafta yatagima yikadigi camasirlarimi firlatmisti.. Bir haftadir yatagin bir kosesinde camasirlarla uyuyorum. Temiz geldiler, pis gidecekler yeminle.. 
höh bana.
YUH