"peki" diyen insan

"peki" yada "ok" cevabindan sonra sana hala yazmaya devam edenle evlen demis atalarimiz. Jüpiter'in ask evime yaptigi görünümle, geçenlerde onur adaman gülüslü, pilot gözlüklü, cuneyt arkin saçli bi çocukla muhabbete girmistim. Ben türkçe yaziyorum, o fransizca cevap veriyor.. muhabbet saçma gitsede, ayni bölümü okuyor olusumuzdan birazcik etkilenmistim dogrusu. Atalarimizin söyledigi o cümle aklima gelince, "haa ok:)" yazdim. Yazis o yazis.. cevap alamadim. Alsaydim evlenecektim, gür saçli bebelerimiz olucakti. Ama düsüncede kaldi hersey. O tarihe karisti.. Cevabimda kayboldu..
jüpiter karsima bi kisi çikarmayacakti dimi.. baska biriyle tanistim bende..  uzun bi sohbetten sonra, tam uykum geldi yaticam derken, o benden önce davrandi ve gitti.. Hayir lan! geri gel, ben yazacaktim uykum geldi diye, ben yüzüstü birakacaktim seni bilgisayarinin karsisinda, ilk ben gidecektim ! egomun yedigi bu darbeyle, uzun bi süre kendisiyle konusmama karari aldim (sindirme asamasindayim). Ve aksam ayni kisiyi rüyamda gördüm. "haa ok" yazdigim cocuguda görmüstüm. Hayir, her gordugu erkekle evlilik hayali kuran salak kizlari kinarken, bende onlardan biri olma asamasindayim. Biri beni o yoldan çevirsin pliz.