meyve sepeti

magazalarda ev hanimi modunda gezinirken gözüme bi meyve sepeti ilisti.. oldum olasi gittigim girdigim mutfaklarda bulunan içi turlu turlu meyve dolu sepetlere ozenmisimdir. Bende bi heves aldim..

umdugum :

 

buldugum :





















Buldugum yalnizliktan kararmaya baslayan bi muz..
Bu siralar en son istedigim sey kabiz oldugundan yemedim tabi. Hayir ben bu sepeti daha fazla meyve yemek için almistim ama, sepet tam takir kuru bakir. Mandalina ve avokado balkonda, portakal elma vs dolapta, muzlarda böyle alanda olursa.. nasi gunde en az 5 meyve yiyecegim ben ?
Bu arada sepetin altinda bekçilik yapan bantta alakaya turp suyu olmus fotografta.. ilk goruste sogana benzetmistim ya neyse.
Saçmalamadan yatsam iyi olacak
Besos amigos, yarin gorusuruz, buyuk bi ihtimal yaziyor olurum.. Simdi hayal zamani