Kimdi lan bu ?





Bugün banyodaki los isik altinda makyajlanmistimki, gün isigina çikinca yüzümün ayni mükemmelligi sergilemedigini farkettim. Ve saçlarimi yuzumun önüne itip, kuyudan çikmis kiz edasinda evi terkettim. Otobüste, liseden bi arkadasla bulusmaya giderken, disarida olan biteni izliyordumki, kizin biri kapidan içeri girdi ve gülümsedi. Gülümsedim. Bakistik. Yanima geldi, merhaba diyip öptü. Bende öptüm kafamdan "kim lan bu ?" diyerek.
Tamam genelde aklimda isim felan tutabilen biri degilimdir ama tamamen yabanci gelen birinin beni öpmesine "belki beni taniyordur lan, belki bi aralar çok samimiydik" diyerek razi oldum. Sans eseri, bana mrb der demez, kizin telefonu çaldi ve bana herhangi bi soru soramadan, ben otobusten indim..
Bir zamanlar samimi oldugum, smdi hayatimda dis kapinin dis mandali olmayi seçen insanlara birgün ayni tepkiyi verebilcekmiyim acaba? "kimdi lan bu ?" diyebilcekmiyim.. 
Daha sonra, arkadasla bulustuk. O giyecek birseyler aldi, ben yiyecek. O giydi, ben yedim.. Mutlu mutlu eve döndük. Hayir! Aslinda donduk. Havanin içerden sicak görünmesiyle, disarda soguk olmasi paradoksunun arasinda ezildik. 
Eve adim atar atmaz, annemin de isten gelip, bana "evde duruonuzda niye yemek yapmionuz" diye bagirmasini dinledim. Ve aç olmadigim halde, yemek yedim. Ama ben yapmadim. Annem yapti.

Kuzucumla konustuk sonra, günüm onun victoria'dan aldigi külotlara bakmakla, ve annemin bana aldigi 44 beden dantelli külotlari göstermekle bitti. Ben 44 bdenmiyim ya ? Kiçim o kadar büyükmü geldi gözüne ? Ne bu siddet bu celal ? 
Bu arada bu victoria neden burda yok ? 
Ben ne zaman Cvlerimi yolliyacagim ?
Staj bulamazsam ne yapacagim ?