alisveris heyecani






Dün okuldan gelisimle (evet okullar tatil felan degil burda), cantami bi kenara firlatip yataga gömülmem bir oldu. Bütün hafta suratima suratima öksüren, hapsuran arkadas ve soguk havalar sagolsun sümüklü kezban moduna geçmis bulunmaktayim. 14 saatlik uykunun sonunda, beynimide yatakta unutmus olucamki, kalktim magazaya firladim. Evet indirimlerin son günü. Alacagim bi ton elbise ve ayakkabiyi hayal ederken, elimde bi paket cips, kraker ve bademin oldugu bi posetle bankin birine kimsesiz gibi tünedim. Oturmamla, kadinin birinin kendini biraz uzagimda yerden yere savurmasi bir oldu. Güvenlik görevlilerine bagirirken birden soyundugunu gördüm. Ablacim madem soyunuosun git biraz uzakta soyun. Ya da git bi zahmet epilasyon aleti felan al, o yoksa jilet denen bisey var ... Tamda oturup bademlerimden löptecektim, gelene geçene bakip... Bu arada gelen geçip gidiyordu, hiç birsey olmamis gibi.. Sanki kadin birtek bana deliriyormus gibi hissedip kalktim eve geldim. 
Eve gelisimle, odamin ortasina birakilmis supurge gözüme ve ayagima takildi. "sanirim ortaligi toplayip supurmem gerek" diyip temizlikle ugrastim, simdi tam yasadigim olayin sokunu atlatip, bademlerimi kahvemle birlikte hupletecektimki, annem mutfaktan "salataa yaap" diye bögürüor.
nasi yapicigimmm ben ? 
Bu arada hani kahve insanin uykusunu açardi. Simdi klavyeye çökücem.
Evet. Hemde 14 saat uykudan sonra.