patiklerim

Bugün okulda geçirdigim berbat günün sonunda arti kuaförün gelisi güzel kaslarimi almasi için bi saat kuafor salonunda bekledikten snra kendimi eve atmistimki, yine dünkü gibi kapida kaldim. Kedi yavrusu gibi... bende ver elini en yakin magaza dedim ve bindim otobuse koyuldum yola.

Ekranda sisko ciktigini belirten sanatçilar gibi, bende su an fotograftan dolayi ayaklarimin topalak çiktigini belirtmek isterim. Evet bugun magazada patik buldum. Artik noel babali eski patiklerden kurtuldum. Koskaca indirimler gelmis, ben ala ala patik aldim yaw. 


Ve ayse ablanin hediye posetini aldim. Kendisi tam bi kirmizi gül hastasi. Poseti aldim ama içine ne koyacagim bilmiyorum. Yarin sabah erkenden magazalara firlamak istiyorum. Tabi eger oglen degilde sabah gozumu açabilirsem. Su hediye isi ne zor arkadas ya.. Biri yardim etsin. Daha quentin'a bisi alincak. Erkege ne alinir yaf ?