Sürpriz dedigin böyle olur.

Dün sabah erkenden kalkmaya niyet etmis, lakin 11'de gözümü zoran açabilmis ve banyoya girmis, saçlarimi yikarken, bi patirti kütürtü koptu, dedim ablam uyandi heralde. Ciktim banyodan bornozumla etrafa bakiniyorum.  (hmm eet  benim bide banyodan sonra evde bornozla, kafamda havluyla sadrazam gibi gezme aliskanligim vardir) Salonda duran kocaman kutuyu gördüm, üstünde kübra yazior 24 rule diye, anaa dedim kesin aysenör, sokagi ingilizce yazmis ordan çaktim. Böyle suratimda heyecani ve mutlulugu harmanlanmis oldugu bi gülümseme.. bi kosu üstümü giyinip hemen kutunun önüne serildim.



Ilk defa bir arada bu kadar paket gördüm yeminle. La kim bana hediye alsin. Alsada niye bu kadar paket yapsin zahmete girsin ? Kendi dogumgününde en az 100 euroluk parfüm isteyen, dogümgünümde 7 euroya aldigi ayakkabiyi gözüme sokan bi annem, dogumgunumu cok nadir hatirlayan bi babam, bütün gün benle dalga geçen bi abim, internetten siparis ettigi hediyenin dayanamayip ne oldugunu direk bana söyleyen bi ablam var. Su fransizlara hiç takilmiyorum. Oldum olasi bitek gavurluklarini gördüm zaten. Neyse :D Ama hediye, surpriz, heyecan, mutluluk konusunda profesyonel bi dostum var. E bende bisiler ogrenmeye basladim. Odunluktan cikiyorum yavas yavas :) 


Bu paketlerde birbirinden guzel takilar vardi:) 


Tüm hediyeleri yazdigi siralamaya göre açtim 


Yün corabimda geldi. Zaten su aralar patiklere acayip takmis durumdayken cok iyi geldi :D oh yumusacikk :D (bu arada bacagim oklava gibi cikmasi gerekirken, merdane gibi kalin çikmis höh)
Bu corabin ardindan sapka, atki, ve eldiven uclusu takip etti :)



Veeeee sicak su torbam ahahha cok seker, bu arada torba diyerek ona hakaret etmis oldum, o benim bicecik su ayicigimm.


Makyajim :p 


Veee muhtesem müzik kutum.. Dönüp duran ayicikla birlikte <3 


 Veeeeee her paketin uzerinde olan puzzle parçalarini birlestirdigimde sonuç bu oldu:) Gökkusagi renklerinin siranalisi ve guzel bi mesaj :)


cok anlamli ve guzel bi siir:) yaninda sogumus kahvem :D sol alt kosede sag bacagim.


evde kimsenin yemedigi muffini yerken tum bunlari okumak, muffinin kaymis goruntusune ragmen coook guzeldi :)) 


Veee cikolataaaam bana özel :)))  (hemen yedim bitirdim ama :(




Veee guzumunn bana yolladigi ev ayakkabisimi desem ne desem. Bana göre first class patik :D 
Buz ayaklarim artik sicaciiiik :P 
Not: fil hastaligina yakalanmadim, normal corap + yün corap + patik = tombul ayaklar.
Bu arada su pembesi solmus pijamami cokmu aradik acaba ? Aile fertlerinden birinden bana miras kaldigi disinda pek bisi hatirlamiyorum. 

Son olarak :
Melegimeee tesekkurlerrrrrrrrr  :) 
Guzummmmm seniii seviyorummmmmm, insallah yakinda bulusacagizzz <3
Muaaaaaahh <3 hiç unutmayacagim bi cumartesi sabahi yasattin bana 

( dipnot : bu yazi kuzuma tesekkur amaçli yazilmistir )

iyice dipnot : ben gibi odun familyasina mensup kisiler esinlenebilir.