pismeyen kekim.

Dün tatli krizim tutunca ve dolabi açip bi kenarda kendi kaderine birakilmis havuçlari görünce, kek isine yeniden atilayim uleyn diyip basladim kek yapmaya... Tarifi kimseden almadim, tamamen uydurdum. Miktarini bildigim tek sey iki yumurta.. diger seyler "göz karari". Bide sütü ölçiyim, yagi ölçiyim diye bardak bulastirmak istemedim. Adim sonra pasakliya çikiyor.. annem mutfagi görünce öyle bi bagiriyor ki, bazen keske sadece terlik firlatip gitse.. diyorum.
Ama  Bu kekim çok zalim çikti.. 


Vayy dedim, kabardi dedim.. ve fotografini çektim.. Zalim olan kek degil, birde içine batirdigimda kuru olarak çikan kürdan.. Krizim tavan yapmisken, ve kekimin tepesi hafif kararmisken aldim firindan. Kestim, ORTASI YINE PISMEMIS..
Bana gör suç kek, kürdan ve firin üçlüsünde.. anneme göre benim "goz karari" yapisimda.. ablam pisip pismedigini algilayamadan yedi zaten.. abimde sabah gelince kirinti niyetine bitirmis hepsini. Bu sabah kalkip pismemis kekimden yemeye niyetlenmistim ki, baktim  BITMIS hatta kek kabi bile yikanmis.
Höh deyip, uyuyorummm..

dipnot: bugun gene okulu astim.. mutlu olmam gerekirken, huzursuzum.. yarinki dersler aklima geliyor çünki.