nerde is var ?

haftalardir, daha dogrusu aylardir, internette su kuçuk sehrimizde ogrenciler için buldugum is ilanlarina, yari bos cvmi ve saçmaladigim mektuplari yolluyorum. Birindende haber alamadim. Hepside tecrube istiyor, istiyorsunuzda, napayim simdiye kadar hiç çalismadiysam ! Bi yerden baslamam gerekir degil mi ey dingil isverenler.. Ya bu fransada hakkaten is yok. Varsa yoksa turkiye diyorum. G*t kadar ispartada bile nereye baksam, "eleman araniyor" afislerini goruyordum. Burda "eleman araniyor" afisini bi tane magazada dahi görmedim. 
Keske su an Ispartada oturup haftasonlari gül suyu satsaydim. Inovasyon yapardim. Gül sulu maskede satardim. Isi büyültürdüm.... Neyse çok uçtum farkindayim. 
Eyy Jupiter, baskalarinin para evlerine giriyorsun pitir pitir is buluyorlar, bana hiç ugramiorsun..
Neyse yatsam iyi olacak.
Bu arada bugün enkaz gibiyim resmen, bogazim aciyor, arada bir atesim çikiyor, bir yorgunluk, bir halsizlik sormayin gitsin. 
O yuzden, sagliginiza önce sükredin, daha sonra kalkin oynayin.

Alin size sarki.


Ah zühtü ah.