mektup arkadasi araniyor

26 aralikta 3 kuzenime ve ex-love'a kart gonderdim.. boyle hevesli hevesli, sankim karsidaki insanlarin baslari göge erecek.. ama olsun dedim yolliyim ellerinde benden biseyler bulunsun istedim. Ulen ben kendimi odun saniyordum, meger karsidakiler kazma kürekmis. Hiç biride bana yeni yilin kutlu olsun demedi. Bende "meger beklentilerim varmis" deyip oturdum yerime. Ilgi dedigin karsilikli olur demi ama ? Suç bendemi ? Zaten düsünce gücümle, kartlar kimsenin eline ulasmadi bi kaç hafta. yasasin, yuppi derken, ex'e ulastigini ogrendim. Insan ne saçmaladiginida unutuyor bi süre sonra.. Ne yazdiydim lan ben bu cocuga deyip, tesekkur mesajina bisi deil dedim. Bu arada mektup en ulasmasini istemedigim kisiye ulasti sagolsun, dusunce gucum ters tepti gene. Adim sülük kübraya cikacak bu gidisle, bazi seyleri dusunmeden yapmaya devam edersem eger.. 
Vee vee sevgili blogcanlar, ben cok sevdim bu mektup isini, zaten oldum olasi telefondan felan haz etmemisimdir.. o yuzden mektup arkadasi ariyorum (tamam bulma ihtimalim dusuk olsada, ararim yinede nolacak), yalniz cicili bicili biseyler beklemeyin, yazimi desifre etmek gayet zordur.. ama alisirsiniz.
Tanimadigim birine ne yazcam lan ? sorusu akliniza takilabilir, benimde takiliyor, lakin asil tanimadigimiz birine yazarken kendimiz olabiliriz bunu unutmayin. 
Bu yaziyi, g*t gibi kalma riskini göze alarak yazdim, haydin hayirlisi, basima az gelmedi zaten aliskinim..
ühü

dipnot: kiz mektup arkadasi araniyor, posta kutusunda ahmet, mehmet, huseyin tarafindan bana mektup geldigini annem felan görürse, kafama tepik yerim, beynim durur vallahi asqnvdsfv