kitabim çikmistir.

Yayinevlerinden Aldigim 1242734758 (okumaya usendigini biliyorum) tekliften sonra içlerinden birtanesine evet dedim ve kisa bir sürede, BULUNMAZ FRANSIZ KUMASI adli, her cümlesi, her kelimesi, her noktalama isareti, ve kapak resmide dahil olmak uzere, tamemen kendi sahsim tarafindan uretilmis ve piyasada yerini almis bi kitap cikti ortaya. Fiyatini merak ediyorsaniz.. o pamuk eller cebe demekten baska bisi gelmiyor içimden. Geçen gün nisana gitmeden önce imza günü bile hazirladim. Kitap bitane olunca, mecburen kendi kendime ithaf etmek zorunda kaldim imzami, sevgimi, yazilarimi.. Sadece tek birsey diledim.. Oda insanlarin yazdiklarimi okurken komik yazilarin ardindaki o yalniz kizi kesfetmeleriydi.. Nitekim öyle olmadi. Neyse imza günüme dönecek olursak..


önemli günlerde, güzel giyindigimizde, fotograf çekinmek için önünde veya yaninda dineldigimiz salondaki çicegimizin orda verdim pozumu. " Fotograf niye yamuk lan ? " dicek olursaniz, canim öyle istedi napim.. yan bakisim ayri güzeldr benim ondan.. 


Buda var lakin kahve agzim görünmüyor.. Bide su degisik ruh hali içerisinde oldugumda istemdisi kalkan kasimi kontrol edemeyisime yanarim..  Herneyse konudan sapmiyorum


Bu kitabiii tabikideeee benimmm guzucummmm bidenemmm datlummmmm yolladi dogumgunumde.. Hayatimda aldigim en guzel hediye.. 


Yazar hakkinda:) 


O gökkusagi hiç kaybolmucak hayatindan.. Hayatin bazen siyah ve beyazdan ibaret oldugunda, sana yeniden renkleri kesfetmeyi ögreticek.. 


Ne diyim ki :) sende IYIKI VARSIN. Hayatima çektigim güzelliklerden en güzelisin :)