kil maskesi

geçen yaz yüzüme acayip taktigimdan anneme kil ve kayisi yagi aldirmistim maske yapmak için.. Bide ispartadayken gül suyu satan bi dükkana girmis, ve gül tonigi istemistim, kizda "sivilcelerine iyi gelebilir, ama yagli yemeyi kesmelisin demisti" porselen suratiyla. O an gül suyu raflarina kafasini çarpmak istesemde, "ben gölden mikrop kaptim ondan böyle oldu deyiverdim" ve aldim çiktim. O mikrobu ben gölden degilde antalyada kapmistim. denizde yani basimda süzüm süzüm süzülen sopa kadar bok parçasini görünce herkes gibi isyan edip cikmistim sudan, ve ondan sonra suratimda acayip seyler pötürdemisti. "patlayasica, tenesire gelesice" gibi biçok ah etmistim.. tuttumu bilmem.. ama o sahis bokunu tutamamis belli... öyk kusicigim.
Neyse gelelimm kil maskemize... 


Efenim, cemberimizi alarak kafamizin tepesinde zenci karilar gibi dügüm atiyoruz. Saclarimiza kil bulasmasin diye.


Ve tabagin birine, azicik kil dokuoruz, sonra diledigimiz gibi kayisi yagi ve gul suyu dokuoruz, ve suratimiza surup mucizenin gerçeklesmesini bekliyoruz. Porselen surat gezinmek istiyoruz.


Yuzune karisimi sür, ve evdeki herkesi korkut, misafir gelmesin, kapi çalmasin ve yuzundeki tum siyah noktalar, sivilceler geçsin diye dua et. Ve bekle...
Bekle..
Bekle...
"yeter lan yikicam artik" diyesiye kadar...
Lavaboda yuzunu yika, lavaboyu batir ve tika. Annenden azar isit..
Sonra kremledigin yuzune bak..

VEE SONUC


Ayni aszabfzhjf. Hatta sivilcelerim dahada kizarmis belirginlesmis. Hain kil. Son kullanma tarihinde geçmemis halbuki. Nerde o porselen yuzum ?
Neyse sevgili hanimlar, gordugunuz gibi yuzume surdugumuz saçma sapan seyler sadece yuzumuze bi kaç saatlik bi ferahliktan baska bisi katmiyor. Ben gibi cok durdurunca, kizariyorsunuz !


en iyisi gidin makyaj yapiin.. son çare anacim napalim.. :D