j'en ai marre.


J'en ai marre d'en avoir marre dedirtecek bi gündeyim sanki. Güzellik hormonum salgilansin diye erken yatmistim halbuki. Sabah uyandigimda vucudumda salgilanan tek seyin yag oldugunu görmek ne aci. Resmen biri yuzume zeytinyagi sisesini bosaltmis gibi. Sabah alti bucukta midemin bulantisiyla kalkmakta isin cabasi.. Bide o saatte derdimi yanacak kimsede bulamadim. Herkes uykudayken, ben annemin yanina yanastim ve " midem bulanio " dedim, oda "hii, huuu " gibi bisiler mirildandi ve uyumaya devam etti. O saatte gunes gokyuzune yukselmis olsa, pencereleri açip "bugun benim için bir mucize olucak " diye haykiracaktim.Lakin zifiri karanlikta bunlari haykirmak istemedim. " J'en ai marre " zaten deyip uyumaya devam ettim. 
J'en ai marre demisken, göstermek istedigim bi video var.


Alizée'nin saçma dansinin onda saçma durmadigini, itici elbisesinin onu seksi yaptigini, bende bok gibi duran o saç kesiminin onu tatli bi kiza cevirdigini izliyorum... ve tek biseyle avunuyorum.. benimde "j'ai la peau douce " bebegim. Yani henüz tenim yumusacik degil ama istesem olur. Tüm kizlar banyodan ciktiktan sonra usenmeyip vucut kremi sürüyorlarmi gerçekten merak ediyorum. Usenmeyip sürenleri kutluyorum. Neyse ablamla alizéenin dansini ögrenmeye karar verdik, her ne kadar ilkokuldaki 23 nisan kareografilerime benzesede.. Dingil gibiyiz yeminle. Her dügünde ortalikta saçma sapan oynayan bi sahis bulunur ya, bizimkisi o hesap.. Dönay'in biz misket oynarken, mezdeke oynamasi gibi.. Hasan amcanin dugunlerde her muzikte zipirdamasi gibi.. Fransiz arkadaslarimin kolbasti oynamasi gibi.. vs.
Bakmayin böyle gerilerde kalmis olmama, ben beyonce'nin kliplerine bakip, her hareketini ezberleyen bi ergendim zamaninda.
Dügün demisken, bu ayin 12 sinde içine girmem gereken bi elbise var, ve kilom 65den 63,5'a dusmus durumda.. Aslinda hiçte gitmek istemedigim bi nisanin ortasinda bulucam kendimi. Annemin "güzel giyinde belki seni istemeye gelen olur " diye benle dalga geçisi yuzunden. Bakalim " yakisikli babam gibi, asik oldugum adam gibi, nerden çikti bu adam, beyaz atli prens gibi ?? " dedirtecek biri olacak mi.. Bu pasakli halimle zor. Gerçi her gün kendime " benide guzel giydirseler, bakim yapsalar, makyajimi bi profesyonel yapsa, biraz kilo versem, bende guzel olurdum la " diyerek kendimi avutma seanslari yapiyorum. Baska kizlarinin güzelligini uzerindeki elbiselre, yuzlerindeki makyaja bagliyorum. valla benim suçum yok. Psikoloji dersinde gördük, herkes öyle yapiyormus.
Bu arada seneye disardan psikoloji okumaya karar verdim, su televizyonda etkileyici konusan psikologlarin agzinin içine dusecem nerdeyse. Bende öyle olmaliyim. Yih yih yih.
Pof daha yuzumu bile yikamadim, nursuz nursuz oturmus yazi yaziyorum peh.