Indirimler

Tam 6 aydir ocagin ikinci haftasini bekliyordum indirimler için. Bende söyle "sunlari sunlari aldim, sunla sunu kombinledim " gibisinden böyle özenerek ve begenerek takip ettigim moda blogculari gibi bisiler yayinlarim diye sey etmisim. Ve nitekim iki gundur magaza magaza dolasiyorum, indirim denen seye cok az rastladim. Ha arkadas ben %20'lik bi fiyat dususunu indirim olarak saymam. Yapacaksaniz %70 ten asagi yapmayin. Ben gibi çulsuz ögrencileride düsünün biraz. Bende çöp deseler gibi, aralardan kirmizi etiketli fiyatlari %70 dusmus giysiler ariyorum her magazada. Hiçbiri biseye benzemiyor. Bende kaldim sap gibi alisveris merkezinde elimde posetsiz. Herkesin poseti vardi, ben dimdizlak. Elime iki tane pantalon almis o göt kadar kabinin içinde giyinecem diye çabalarken, ve sanki tepemde kamera varmisda birileri beni kaydediormus hissine kapilmisken denedigim hiç bir sey olmadi. Pantalonun birini 38 beden almisim ( güya kendimi hala zayif görmek istiyorum ) lakin pantalona ayagimin ucu dahi girmeyince hayal kirikligiyla seçtigim diger 40 beden pantula sarildim. Beli asiri bolken, bacaklari cok dar geldi. Baktim vucuduma ve haykirdim : bak oglum madem kilo aliorsun, madem metabolizman iflas etmis, orantili yay su yaglari vucudumda, ne bu lan resmen bacaklarim roberto carlosunkine dönüsmüs. Ayiptir günahtir " dedim. Anlastik. Artik kilo almayacagiz. 


(Su fotografi geçen sene koymusum bloga.. Yeminle hala ayni patikle dolaniyorum. Maalesef noel babanin biri kopmus ama napalim.. Bigün Abiyeli, prenses elbiseli, modern footgraflar eklemek dilegiyle.. )

Magazalarda daha sonra gezinmeye karar vererek eve attim kendimi. Ve evde kimse yoktu, salak gibi kapinin önünde dineldim. En nefret ettigim seydir, kendimi kapinin önüne konmus gibi hissetmek, ama yasayinca daha bi fena oluyor.. On kere zile basip cevapsiz kalmak.. Yagmurun altinda.. Acilmayan apartman kapisinin önünde.. Kasapçinin bakislari uzerimdeyken, igrenç et kokusu burnumdayken, zenci cocuklar kovalasirken.. 
neyse iste.. yarin sabah gitmem gereken bi okulum var gençler. Su bedeniminde e biraz uykuya ihtiyaci var malum.. Yatayim. uyuyamazsam geri gelirim.