haydin halaya, eller havaya.

Bir kavanoz recel vermisler elime, disindan yala diyorlar..


Dün aksam nisani vardi zübüsün. Itina ile hazirlanmak istemistim.. geçen yaz kuzenimin dugununde giydigim elbisenin bi yerlerini çatlatma riskini alarak üstüme geçirdim. Esnemeyince, karnimi içime çekince, içinde gayet zayif ve zarif gözüküyordum.. Gecenin ilerleyen saatlerinde farkinda olmadan göbegimi salmis, ve iki kisinin bana göbegïn cikmis diyince " sen git koca götüne bak " demek istesemde, gülüp geçmistim. Zaten onca insanin arasindan gözüme kimseyi kestiremedim. E hal böyle olunca, giydigim topuklu ayakkabi yerini cantama tikistirdigim babetime, topladigim saçlarimda 15 saat uykudan sonra kalkmis bi kizin saçlarina birakti. Topuklu ayakkabilariyla keklik gibi bi o yandan bir bu yana savrulan kizlar, lüks bi magazanin vitrinindeki elbiseler gibiydiler, bense pazarda 5 liraya satilan, iki uc giyindikten sonra evin first class toz bezi olacak tisört gibi hissettim kendimi. Halbuki koca salonda gözüme kestirdigim biri olsaydi, göbegim salinmayacak, saçlarim tuvalette düzeltilecek, makyajim tazelenecek ve topuklu ayakkabilar çikarilmayacakti. Ha bide anira anira gülünmeyecekti. Bense tam tersini yaptim. Resmen koptum. Gittigim her dügünde terlemeden o salonu terketmemisimdir, nitekim dünde öyle oldu. Iyide oldu, deli gibi dans edip, kim tarafindan izlenip izlenmedigini merak etmemek güzel. Görmemis gibi önüme aldigim çerez tabagindaki bütün findik, antep fistigi ve misirlari ayikladiktan sonra disimin arasinda takilmis kalmis bir yiyecegin varligindan haberdar olmaya bile yeltenmedim. Gecenin sonunda yasli bi teyzenin anneme "kizin cok guzelmis" dedigini ile ogrendim, tum perisanligimla. Zaten dans ederken ne zaman etrafima baksam, oynayisima bakan obez bi teyzenin bakislariyla karsilastim. Olsun onada raziyim. Yapmacik olmaktan iyidir. Dogalligimi seveyim.
Bütün gece boyunca hiç birsey dusunmeden anda yasiyorken, sevgili nisanlanan ciftin ve etrafinda dans eden diger ciftleri görünce uzaklara dalip gitmedim degil.. Simdiye kadar hiç karsi cinsten biriyle dans ettigimi hatirlamiyorum. Vay anasini benimkide tam bi dram.. :)