Gün bizim günümüz.





Geçen hfta, Tüm haftam ablamin pazar günü toplasan ahaliye pasta deneylerini tikinmakla geçti. Ve sonunda, annemin içini hazirladigi sarma, benim tiramisum ve peynirli pogaçayla agirladik hanfendileri. Ha bide Dönay'in "al dente" olan, ama onun çaktirmadan "pismemis" dedigi makarna salatamiz vardi. Bide kendi kek kalibina tikdigi irmik tatlisindan getirmis. Evde 2 tane kazik kadar kiz var, hanfendi yiyecek getirmis. Kimse yemedi zaten. Ertesi gün geriye hiç bisi kalmayinca, mecburen yemek zorunda kaldik irmigini. Bi ara ortada dönen muhabbetten kendimi disari atmak istesemde, genel olarak idare eden bi gündü. Ha bisi daha var, bu cocuklarini birine birakmayi akil edemeyenlere lafim.. Cocuklariniz odama siçti resmen. Biri sakiz ister, biri kagit kalem ister resim çizmek için. Yahu bu çocuklarin misafirlikte ressam yönlerini ortaya cikarmalari nedendir ? Yahu madem o saçma salak resimleri ciziyorsun, topla eve götür dimi ? Bende yatagimin altindan onlari teker teker toplamak zorunda kalmayayim..  Bakmayin böyle konustuguma, aslinda cocuklari cok severim ama laf dinletemeyen annelere kizarim. Düsünüyorum da, ben kücükken misafirlikte kimsenin odasina siçmadim. Siçamadim daha dogrusu, zira annem " ne isi var cocuklarin orda" deyip beni evde birakirdi, gittigim nadir yerlerdede kedi yavrusu gibi koltugun kenarinda etrafima bakardim... Bisey bile yiyemezdim, "görmemis" demesinler diye. Simdiki cocuklar mutfaga saldiriyor. Keske bende saldirsaydim zamaninda.. 
Birde cogunlugu evli olan gruptaki kadinlarin, diger bekar kesime yaptiklari baskidan sikayetciyim. Yahu birininde kocasi okumus ve karizmatik olsa, özenecem. Ama yok ki. Kimsenin özenilcek bi evliligi yok, gelmisler "daha koca bulmadiniz mi" diye soruyorlar. " Sen buldunda noldu ?" demek istesemde, " düsünmüyorum" diyorum "bulamadim" yerine. Hem ben yuzuk falinde 23 çiktim. Daha vaktim var. 
Bu arada gruptaki en yasli kadinin, benimle ayni elbiseye sahip olmasi hiç hosuma gitmedi. Höh. Demodemiyim lan ben ?