duygusal gelisim..

Her gördügünü, her okudugunu uygulayan biri olaraktan, bi yerden dilek tablosu yapin, yok istediginiz kisinin , gitmek istediginiz yerin, almak istediginiz evin fotograflarina bakin diye bisi duymustum. Görün bakin, sonunda size gelecek diyordu.



Bende o zamanlarki, dizinin birinde gorup begendigim simdi ex platonik askim olan, dallan boylu, kaypan biyikli, deniz gözlü, sirma saçli gencin fotograflarini indirdim telefona, ve her aksam baktim, kendimi öyle biriyle hayal ettim.. denilen her seyi yaptim.. Aradan epey zaman geçti, Degil böyle bir sevgiliye sahip olmak, böyle birine sokakta dahi rastlamadim.. su gelisim kitaplari neden bende islemez anlamadim zaten. Millet çekiyor hayatina biseyleri, benim çektigim tek sey, uyku ve yemek.


Neyse zaten, hala annesinin eskimis corabinin lastigiyle saçini toplayan bi kiz ne bekleyebilir ki hayattan ?   Bi saniye, bu gelenek ve gorenegi hala surdurmeye devam eden tek insan ben degilim dimi ? Sizinde evinizin duvarlarinda kapak susleri, kapiya asilmis eyup sultan hatirasi boncuklu bi havlunuz ve buzdolabiniza yapistirdiginiz meyve süsleri var dimi ? Var diyin !

Bu arada Sophie, tip fakultesindeki sinavlarda 1100 kisiden 13. siraya yerlesmis.Sanki cocugum doktor olcakmis gibi seviniyorum vallahi. Helal len. Bana cekmis.. asqdfdfrtqzsza