dertler çük gibidir, en büyük olani kendinde sanirsin hep.



iki saattir su sarkiyi dinliyorum.. Her sarkinin kiyisinda kösesinde asktan bahsedilmesinden gina geldi. Dün sabah temizlik yaparken ablamin ipoddaki butun sarkilarin anasini aglattim. Odalari supururken olmayan sevgilimi özledim, lavaboyu yikarken ondan nefret ettim, yerleri silerken ona kavustum.. psikoloji felan kalmadi yeminle. Bende bu sarkiya sardim. Içinde love, miss you tarzinda saçmaliklar olmadigindan asktan bahsetmiordur heralde diyerekten dinliyorum iste.. Ha gidip tercumesinede bakamiyorum simdi hayal kirikligi yasamayayim diye, bosverelim hersey "yolunda" simdi..
Sanirim beynimi yiyip bitiren dusuncelerden biktim usandim. Keske  sabah kalkinca tavana anlamsiz bakisimdaki boslukta kalsa beynim.. hiç birsey dusunmedigimiz o bi kaç dakikayi hepiniz yasiyorsunuzdur.. bir zamanlar saçma bilgiler pesindeyken bisey ögrenmistim, afedersiniz siçarken beynimiz baska bisi dusunemiyormus, tamamen o olaya odaklaniyormus.. ama ben sabah bos bos tavana bakisimi tercih ederim.. Zaten karnim iki gündür guruldak.Annem asure yapmis bi kazan, resmen iki gundur tek besinim asureydi. Saydim gûnde bes koca tabak yedim, kavanozdaki tüm susamlari ben bitirmisim, annem söyledi. Tabaklarimi inceliyormusmus megersem.. yedigim bes tabaga, ayakustu tencereden kasiklamamida eklersen bu rakam yediyede cikabilir bilemicem.. 
... Aslinda kendime sordugum sorulardan biktim..
yukardaki komsunun çisinin sesini duyuyorsak, acaba oda bizim tuvalette çatirdamamizi duyuyomudur ?.. benden hoslanan ama açilmaya korkan biri varmidir ?.. Magazadaki indirimli capuccinolar bitmismidir ? acaba ona sövsem kizarmi ? feysbukta eski sevgilisine laf sokan kuzenim muradina eriyormu ?.. geçenlerde hatirladigim Yunus, Mehmet ve Veysel beni unutmuslarmidir ? üst komsum yirmi dakka boyunca hiç durmadan isemeyi nerden ögrendi ?.. Dogumgunumde pasta üflemeden tuttugum dilegim kabul olcakmi ?.. Insan neden biseyi yaparken heyecan duymasina ragmen bikaç gün sonra boktan bi sebepten pismanlik duyar ?.. Neden her zaman hevesim kursagimda kalir ?.. Kizlar neden bu kadar civelek ?.. Erkekler neden onlara yüz veriyorlar ?.. Neden bu kadar mükemmelliyetçi olmak zorundayim ?.. Peki ben neden oturmus bunlari yaziyorum ?..

Neyse yatiyorum..