Biri kekime kabartma tozu atsin.

Bu aksam yasadigim yorgunluktan ve karnimda kopan depremlerden sonra pasta yapmaya karar verdim. Arastirdim, sorusturdum guzel oldugunu tahmin ettigim bi tarif buldum. Giydim önlügümü, bagladim saçlarimi koyuldum ise. Muffin yapacaktim..

Yapmak istedigim :



Sonuç :














Ellerin muffini besili inek gibi, benimki premature bebek gibi.. Bunu nasil yapmayi becerdin derseniz, bilemiyorum. tarifi yuzde yuz uyguladigimi soyleyemicem, zira göz karari yapiorum herseyi.. Ama kesin firin yuzunden. Pisiremedi iste, boyle buzuldu kaldi muffinlerim. Bidahaki sefere kekin hamuruna iki kabartma tozu dokucem, bakalim o zaman kim kabario kim kabarmio.. 

Aksam aksam bide mideye bunlari indirdim. Gorunuse aldanmayin, muffinlerim dis guzellikten kaybetselerde iç guzellikte tum niteliklere sahiptirler.. Yillardir performasindan ödün vermeyen sindirim sistemim, duraksadi bisey oldu. Günlerdir evde bi elimde kuru erik poseti, tuvalete çikabilme umuduyla dolaniyorum, erik yiyorum.. Halk arasinda bagsur diye geçen, televizyonda hemoroid, benim " g*tüm kopuyor ulann " diye adlandirdigim hastaliga yakalandim galiba.. Bunu psikolojik olarak yenmeliyim. Aile doktorumuza popomu gosteremem heralde. Kesin gene bisi yok dicek.. Geçen sene "gogsumde kitle var " diye panik içinde onun kabinesinde bulmustum kendimi, ultrasonda bisi cikmamisti, bundan 8 ay once "yumurtaliklarimda kist var " diye gitmistim gne bisi cikmamisti. Simdi gitmek istemiyorum.. neyse muffinden sonra bundan bahsetmek de neyin nesiydi Kübra ? yat uyu. !