Yilbasi'ymis!

haydin su yilbasi muhabbeti dönüyorken bende bir iki laf atayim ortaya. Isteyen gelsin üstüne alsin problem degil. Dicegim su ki, millet birbirine yilbasi hediyesi aliyorken yilbasinda ne giysem telasina düsmüsken, ben oturmus 2013'e girerken ne yesem diye dusunuyorum ? Elma'mi, portakal mi, mandalina mi ?.. Cok kararsizim blog kardes. Bide kirmizi donum bile yok. Arastirdim kirmizi hiç biseyim yok. Ha bitane sutyenim varmis geçen seneden kalma, denedim olmuyo siskolastigimm için. Anlicagin bana sans getirecek hicbirsey yok o özel saatlerde.. Baktim bide herkes sofralar felan kuruyor, tabaklar canaklar seriliyor masalara, çam agaçlari felan süsleniyor.. Su gavurlara özentimiz hiç bitmicek galiba. Ne diye dikersiniz su çam agacini, yilbasiyla alakasi yokki bikere, burda ona "sapin de noel" noel çam'i diyolar, bizde yilbasi gelio diye dineltiyoruz bi çam agaci  basimiz göge eriyor. Herneyse, acaba ben ne zaman öyle sofralar kuracam diye dusunuyorum, hani su orda burda yayinlananlardan.. içim gitmiyo degil, zira yaradilisim itibariyle salatami legenden, pastami boregimi tepsiden, yemekleride tencereden yemege alismisim. Dag ayisi oldugumu sanmayin, sosyal ortama ayak uydurmasini bilirim, ama kendi coplugumdeyken boyleyim iste napim. 

Tekrar yilbasina donecek olursam, o saatlerde muhtemelen evde kösülmüs tvdeki saçma sapan programlara bakacagim, yada feysbukta herkese mutlu bi yil dileyenlerin yazilarini okuyup, ustume alip mutlu olacagim. Sizede, sizede mutlu yillar ey yalniz insanlar.. Aq bu senede aski bulamadim, tüm umutlar gelecek senede diyip feryadi figanmi edecegim bilinmez..yada Océanin davetine katilip saçma sapan islerle mi ugrasacagim. Karar veremedim simdi. Halbuki mavi seksi bi elbisem bile vardi ayse ablanin dogumgunumde aldigi.. Hayir o seksi elbisem içinde océ'nin anasinin rasist bakislari altinda nasil rahat edecegim ki ? Yada abartili bulacak diger insanlarin bakislarini.. Aslinda Evde 10 gündür üzerimde olan pijamamla nede mutluyum bi bilseniz.. Yilbasinada onla girmeyi dusunuyorum.. 

Neyse yilbasi gecesi eger bi yazi paylasirsam, bilinki içimde goguslerimi çatlatan kirmizi sutyenimle elimde bi meyve yeni yila giriyorum..

iyi gecelrr.