weekend



yeminle hiç bisi yapmama rekoru kiriyorum.. motivasyon yerlerde, yasam enerjim desen kim bilir nerde.. bulabilene ask olsun.. halbuki geçen hafta " lan bu hafta sonu yemicem icmicem vizelere çaliscam " demisken, odevleri bile yapmadim.  Zira donuyorum efendim. Evet ailecek usuyoruz. Giydigim kat kat pijamayla arti burundugum battaniyeyle hareket etmek oldukça zor, bende yatagimin cukurunda kayboluyorum butun gun.. dun ogleden sonra ablama mont bakacaz diye cikmistik ki sezonu guzel kapatalim diyerekten son bi kez dondurma yeme karari almis, simdi saçmaladigimi, insanlarin tuhaf bakislarindan sonra o dondurmayi birakmis olmam gerektigini yeni anladim.. butun gun hapsurdum, kendime çok superim lan diye telkinlerde bulunuyorum, hayirlisi artik. 
Anlicaginiz ben bu hafta sonu yedigim dondurmadan, ablamin önünü ilikleyemedigi montundan ve bu sabah ruyasinda öldügümü görüp aglayarak uyanan abimin kafama indirdigi darbeden baska bisi anlamadim.. neymis efendim ne isim varmis balkondan niye asagiya sallanmisim ? ruyadanda sorumlu biz olduk hayret bisi yea... 
herneyse bu aksamda evimizi bok goturuyorken aldigimiz "misafirlige geliyoruz " haberinden sonra 15 dkda el birligiyle evi gicir gicir ettikten sonra misafirleri agirladik.. iyice okuzlestigimin farkindayim. Zira odadan cikmadim, sohbet etmedim, cay kahve yapmadim. Kös kös 21 aralik haberlerine baktim, ders çalissammi çalismasammi bilemedim. Ayse ablanin iple kasimi alma " cabalarindan sonra " iyice gerilip isyan ettim. Ama güzel güldük ha. Fal bakariz diyerekte kahve yapmistik, ablamla ayse abla nerdeyse bardagi icme durumuna geldiklerinden isleri ferahlamis gozukuyorlardi, benim tum kahve fincana birikince içimizde en depresif ben olmus oldum. Icim kabarmis, disim cömelmis benim. Ha bide 5 tane yol cikti, onumuzdeki bes gunluk okula gidis gelis yolum yani. Yoksa nereye gidecem. Cakiliyim burda. 
Ama degisik stratejiler pesindeyim, canal plus yada oréal paris'te bi staj bulup, biri tarafindan kesfedilip objektiflerin karsisina geçmek amacim. Evet lan ! Yapacagim !