büyüdün sen abla oldun artik:)

sevgili blogcagzimin dogumgununu kaçirmisim. 27 ekim 2011 tarihinde baslamisim yazmaya, ablamin zoruyla, aslinda onunda blogu vardi, ben yazmaya baslayinca o benim yazilarimi okumakla yetindi..
ne zaman canim sikilsa, ne zaman kendimi kotu hissetsem burda buldum kendimi, hiç kimseye kendimi begendirmeye çalismadan, sadece "ilerde okuyunca gulerim" diyerek saçmladigim çok yazilarim oldu, nefretimi yuzlerine haykiramadigim insnlara burdan laflar soktum, rencide ettim, yeri geldi itiraflarda bulundum.. Sevgili blogum benim, sahibin senin adina çekilis felan duzenleyemedi ne yazik ki.. Fakir, umarsiz, sorumsuz bi sahibin var naparsin :) Psikolojisi hiç duzelmeyen, bol bol cani sikilan, yemekten baska bisi dusunmeyen sahibin.. az mi sey yasadi su gune kadar ? evet az sey yasadi.Aslinda hiç bisey yasamadi, sadece olup biteni izledi seyirci gibi uzaktan.. Pardon yazidan koptum. Evet sahibin yeri gelir kendi yazdigindan da bisi anlamaz böyle.. 
Neyse onemli olan senin varolusun.. Iyiki dogurmusum seni :D geçte olsa yeni idrak ettim :D