bitkisel hayat

 Gunlerdir peçete ve burun spreyi ikilisiyle takiliyorum. Bendeki burun burun degil musluk mubarek, surekli akiyor.. Zaten tipim kayikti, artik iyice ayyas gibi her sabah kipkirmizi burnumla okula gidiyorum. Transa geçmis durumdayim. Ne konusabiliyor, nede konusulanlari anlayabiliyorum. Koltugun altina kaçmis bilye gibiyim, ulasilmazim, denizde yuzerken kaybettigim altin yuzugum gibi..


Yatagimin dibinde, her an erisebilcegim yerde duran, cisim gelir diye içmedigim suyum, vazgeçilmez peçetem, geçen grip olusumdan kalma uzerinde " açtiktan sonra bi haftadan fazla kullanmayiniz " yazan, aylardir dolabimda duran burnumun derinliklerine puskurttugum spreyim, haftalardir bitiremedigim kitabim, tekini kaybetmis kirli corap.. Tüm bu cöplüge iki gündür birisi daha katildi.; 

oda normalde kapinin arkasinda dinelmesi gerekirken kendini basucumda bulan hali. Sahi kim koydu onu buraya ya? Içinden Emel sayin çikicak diye tirsmaya basladim yeminle.
goruldugu uzere gayet alakaya maydanoz olacak cinsten bi dunyam var.. Tum bunlara bugun bi yenisini daha ekledim. 3 sene once platonik olarak lisede yakisikli buldugum bnden iki sinif ustte olan cocugu bugun üniverstede sinifta onumde otururken buldum. Yoklama yapilirken adinida ogrenmis oldum. Evet tam 3 sene sonra bugun adini ogrendim, ama hiç begenmedim. Simon'mus. O ne la somon gibi ? Gerçi adi götkol olan birinin simon'un somon'a benzettigi icin begenmemesi tuhaf kaçar. Tamam isim sorun degil, zaten olmamali, iliskimize boyle on yargili baslamamaliyim. Sinifa girerken baktim siraya oturmus bide arkasindaki siraya montunu yaymis. Aklimdan " cok mu kiymetli len ? " diyerekten gittim oturdum oraya, oda rahatsiz ederse çekebilirsin montumu dedi, bu der demez aldi montunu. Ve ilk diyalogumuz boyle basladi, ordada bitti. " sorun degil " dedim, der demez aklima kizarmis burnum, daginik saçlarim ve bulldog kopeginin yanaklarini andiran yanaklarim geldi. Gelmez olaydi, o an isyan ettim. Zira iki saat boyunca cocugun arkasinda elimde peçete humkurdum. Bana cok seksi bi hava kattigindan eminim.
Aksam eve gelir gelmez, kendimi bizim okulun feysbuktaki web sitesinde onu ararken buldum. Tam uc kere arkadaslik istegi gonderip, " lan kiza iiki bi cumle soledim hemen beni arastirmis bulmus eklemis  amma'da yapiskanmis iyyy" der diiye reddektikten snra son kararimi açikliyorum. Evet cok fazla fotojenik olmasada, bonus kafasi dahi olsa onu begeniyorum ve arkadas olmak istiyorum ! Haydin hayirlisi ben zibarsam çok iyi olacak sanirim. Bu arada bu yaziyi ablama armagan ediyorum, kendisi yazilarima hesiret gitçeginden korkmus.