Birthday çocugu !

Dogumgunu demisken, bugunun anlam ve oneminden de bahsedeyim. Dogum günüm bugün benim. Evet "iyiki dogmusum, iyiki varimmm" hissini bana veren pek az kisi bulunsada, iyiki dogmusum len. Simdilik bi baltaya sap olamadigima bakmayin, ben bigün o baltanin ta kendisi olacagim insanlarin haberi yok. Okullar noel nedeniyle tatile girmisken, benim elim hediye gormemisken, ondan geçtim bir haftadir anneme pasta yapinn nölüüÜÜrrr diye yalvarsamda, pasta yuzu dahi gorememisken, az once suslendim puslendim belkim surpriz parti yapan olur diye, mucizenin gerçeklesmesini bekliyorum. Ya surpriz parti demisken öyle kiytirik pastanenin birinde 10 liraya alinmis pasta degil beklentim, çok daha buyuk.. 
Ya aslinda su an bu yaziyi yazmak yerine kiytirik bi pastanede bozulmus bi pasta yemeyi bile tercih ederdim yeminlen.. Eskiden dünyadan haberim bile yokken, umursamazdim dogum gunlerini.. Simdi bakiyorum millet kopuyor, ben oldugum yere kazik çakmisim yazi yaziyorum, moralim bozuluyor. Ah blog kardes sorma, acim büyük. Babamin hiç dogumgunumu hatirladigini hatirlamasamda bu seneden umutluydum aslinda, feysbuktan kutlar diye. Daha dogum gunum oldugunu çakmadi gidiyor ona buna abone oluyor. " Baba birak su abonelik isini, git bana parti hazirla " demek istesemde olmuyor, diyemiyorum. Acim ikiye katlandi bu sene blogcagizim.. Telefonumda hat yok, hatta telefon denen bisey yok.. Aslinda bunu kafaya takmamaliyim,normalde çalip duran bi telefonum olmadigindan, bugune ait hiç bi beklentim olmamali. 
Neyse birazdan sinemaya gideriz ablamlan, Hobbit 'i izlemeye 3 saat suruyormus, zaman geçer hiç degilse aq.
Anne insan bi pasta yapar be :(  hüÜUüÜUüÜuUüÜ