askin sözlük anlami


Askin su sozluk anlami, ariyosun sen belani :D
Yazimiza su guzel sarkiyla baslayalim.. guzel baslayabilen bisey olsun hiç degilse..
Bugun guya arkadaslarla bulusacaktim, ama ben ablamlarla takilmayii tercih ettim. Napim sanki entegre olamamis gibi hissediyorum kendimi su fransizlarla, ya açikcasi lisede cok svdigim bi arkadasimin gay olmasina bozuldum. La oglum yuru git ya. Niçin böyle islere kalkisirlar anlamam. Onu tekrardan görmek istemedim, kahretsin hayal gücüm çok yüksektir, onu igrenç bi sekilde hayal etmekte sikinti yasamam diye korktum cikmadim karsisina. Neyse zaten cok ta israr etmediler. Etmeyin bende ablamgille takilirim dingiller. Herneyse çarsida mektuplar zarflarla bogustum postanede.. Kadin soruyor hangi ulkeye yollucaksiniz, londra'ya diyorum su flash tv'de herseye mus diyen kadin gibi, tam 3 defa, ayni soruya londra diye cevap verdim. Ama sonunda gecenin bi yarisi yazip saçmaladigim, okunmasi güç olacak mektubumu yolladim kuzucuguma. 
Bu arada ne yazacagimi sapittim. Oturmus ablamla " hayati tesbih yapiyoruz, salliyoruz.. Zaten oda bu sabah uykusundan annemin kafasina indirdigi darbeyle uyandi garibim. Butun gun "bine yimrih atma, kafam aciyö " diyerek gezindi ortalarda.. 
Neyseki biraz dolastiktan sonra fasalfayrak evden cikmis oldugumu anladim. Millet cillop gibi bi ordan bi oraya  keklik gibi savrulurken, ben pijamacek evden çikmis, kendimi sokaklarda bulmustum.



Sari pantalonuyla, ayse abla bile benden daha havaliydi, bu arada kar yaginca giyerim diye, deve tabani ayakkabi almistim ama onlari giymek durumundayim, zira nerdeyse yilbasi gelio, kar felan yok ortalarda, bosa almis gibi olmiyim diyerekten giyiyorum, ve arti ayaklari -10 derecelerde gezen biri olaraktan hiç te fena fikir olmadigini dusunuyorum.Simdi, gelgelelim dogum gunu sancilarima blog kardes, babama bosuna sitemkar davranmisim, meger adam gece 11 bucugu bekliormus kutlamak için, yani dogdugum saati, ee etkilenmedim degil yani.. Bu arada iki gundur, tepemizde tepinen uc dingil komsu ve tayfasina oklavayla cevap vermek istiyorum... Saat on ikiyi geçsin, siddetli bi depremle sarsilacak dingiller, gorsunler bakalim gurultu yapmak neymis.. 
Aslinda bir diger sancimda, oturup koca bi cikolatali pastayi mideye indirememis olmam.. resmen dogumgunu tartimdan baska bisi yoktu, bildigin elmali tart yahu. Mum felanda yoktu, ufleyemedim bisiler dileyemedim, zaten abim bizden once davranip tartin dortte birini mideye indirmis, geriye kalan tarta ihtirasli bir bakis atarak, seni seviyorum dedim.. ne saçmaliyorum ben ya ? daha içine ne yazacagima karar  vermedigim defterime bisiler yazacagim.. Ama sadece iyi seyleri.. 
Bu arada surekli gulumseme karari aldim.. CHEEEEESE  :D