yatagim

kaç senedir uzerinde uyumak hariç herseyi yapiyorum .. eskiden yemek bile yerdim yatagim da ta ki cin çarpmisa donebilecegimi ogrenene dek... eskiden banyo keyfim vardi, sicak suyun altinda saatlerce parmaklarim burus burus olana dek beklerdim.. o keyfiminde içine ettiler.. neymis efendim banyoda cinler çok olurmus.. bide ispartada babamin karsimiza oturttugu adam, lavabolara kaynar su dokmeyin oralardada yasiyor demisti.. o gunden beridir ne zaman yumurta kaynatsam, fo$$ diye kaynar suyu lavaboya dokemez oluyorum. Bide benim cocuklugumdan gelen ayri bi ödlekligim vardir ki sormayin. Tuvalete bile kendim gidemezdim, ablam kapida bekçilik yapardi.. karafatma görücem diye ödüm kopardi, bazen kendi kopegim karabastan bile korkardim ne zaman tavuk oldurdugunu gorsem.. bide deprem yasamisligim vardir ki onu yeniden hatirlamak bile istemiyorum zira hayatimin en çok korku yasadigim donemidir o zamanlar.. bide kullanilma korkum vardir ki sormayin gitsin.. ne zaman biri benden bisi istese, kesin kakilmis gibi ortada birakicak sonra derdim.. bunun alt yapisini olusturan veysel'e tesekkur ederim. Onca verdigim emeklerden, dersteyken cozdugum problemlerine karsilik bicicik olsun beni sevmemisti. Bi kaç sene önce izmir'de mahallemizdeki bi kuaforde çalistigini gordum. Ayni duruyordu, kulaklari sagir edicek o kalin sesiyle.. cocukkende oyleydi.. bademcikten ameliyat olup bademciklerini sinifa getirecegini söylerdi.. Smdi kim takar seni veysel..
herneyse su anda kafamin yamulma ihtimaline karsin oturmus cookies yiyorum. Sara'yla cebimizdeki son paralari verdik bunlara.. banka hesaplarimiz eksideyken, dahasi bugunku sinava çalismamisken umursamadan camis gibi yedik, içtik. Gerçekten böyle birine ihtiyacim vardi.. birazcik eglenceli.. sadece ders ders ders demeyen biri.. 
ihtiyac duydugum bi diger kiside Quentin. Gerçekten bazen ruh ikizim diyorum. Yok yok aslinda ruh ikizim léa benim.. her kotulugu ayni anda bnmle birlikte aklindan geçiren..