vaktinden cok sonra gelen..

efendim 6 sene oldu sanirim biz bu eve çakilali.. Ust kat komsularimiz ikiser sene arayla cazibemize dayanamayip tasindilar.. once romanyali bi aile, ardindan zenci bi aile, ardindan ermeniler , geçen sene universte ogrencisi iki kiz ve smdi uc tane ne udugu belirsiz genç.. geçenlerde her zamanki gibi otobusume binmis evime gelirken, sapkasina guldugum güdük kara bi çocuk dikkatimi çekti. Aslinda o degilde sapkasi hosuma gitmisti, böle kulakli bisey tavsan gibi.. ayni durakta indik.. nasil olduysa yolun kalan kismini yuruyerek katetmeye karar verdim ve basladim o onde ben arkada yurumeye. Bi baktim bizim mahalleye gidio , oha bizim apartmanin onunde durdu.. "Allah'im siparisimi tam alamamisim, uzun boylu, karizmatik bi komsu istemistim.." diye geçirdim içimden.Snra istegimde saçmaladigimi farkettim. Napsin karizmatik biri bizim kiytirik apartmanda? 
neyse cocuk anahtarla kapiyi zorlasada açamadi ve : " rastgele birinin ziline basalim " dedi. " benim eve bassaydik olurdu " dedim o sevimli halimle.  " aa sen burdami oturuyosun? " dedi. " evet " dedim. Neyse apartmana girdik merdivenlerden cikiyoruz ne konustugumu animsamiyorum ama bi ara " siz baya egleniyosunuz " diye bisey cikti agzimdan. " ayda bi defa parti yapiyoruz çok oldugunu soyleyemezsin " dedi. Yok rahatsiz oldugumdan felan degil desemde inandiramadim. Aslinda rahatsizda oldum. Banane canim yapmasinlar parti felan. Ee madem  yapiyolar beni çagirsinlar. " ankaranin baglari " açar oynariz ne guzel. Neyse hoscakal gule gule diyerek ayrildik..  o gunden beri ayni saatte siçma faaliyeti disinda bisey yapmadik. Ne zaman tuvalete çöreklensem yukardan sifonun çekilis sesi, kafamdan assagi dokuluyormus  hissine kapildigim çisli su.. baska bisey yok. Olsun böylede güzel.